شناسهٔ خبر: 98483 - سرویس استان‌ها

در دهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان اصفهان انجام پذیرفت؛ 

بررسی ۴۶۳ طرح در کارگروه امور زیربنایی استان اصفهان

کارگروه زیر بنایی اصفهان در دهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان اصفهان ۴۶۳ طرح مورد بررسی قرارگرفت که با ۱۹۴ مورد آن موافقت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان اصفهان، در محل سالن اجتماعات استانداری، با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر اعضا برگزار شد.  

قاری‌قرآن در خصوص موارد مطرح شده در این نشست اظهار کرد: در مجموع ۴۶۳ طرح در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد با ۱۹۴ مورد موافقت و ۲۶۷ مورد مخالفت شد. همچنین چند مصوبه هم بصورت موردی ارائه شد.  

وی افزود: از مجموع ۲۶۷مورد مخالفت بیشتراز ۲۵۸مورد آن مربوط به اتاق‌های کارگری مورد مصوب در کارگروه کشاورزی بود.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: مصوبات این جلسه به شورای برنامه‌ریزی استان ارائه می‌شود و پس از طرح در این شورا، مصوبه نهایی دریافت خواهد شد.  

وی در خصوص فرآیند تصویب طرح در کارگروه امور زیربنایی توضیح داد: در مرحله اول درخواست از سوی مرجع صدور پروانه (سازمان همیاری شهرداری ها و یا شهرداری ها) ارسال می‌شود و در دبیرخانه کمیسون‌های تخصصی اداره‌کل راه و شهرسازی استان مورد بررسی قرار می گیرد و پس از طرح در جلسه گروه کارشناسی، در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مطرح و درصورت موافقت مصوب می‌شود.  

قاری‌قرآن اضافه کرد: برای اینکه طرح قابلیت اجرا پیدا کند می‌بایست در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تایید شود لذا مصوبات کارگروه امور زیربنایی به مراجع صدور پروانه به جهت اطلاع و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان جهت طرح در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارسال می‌شود و پس از تایید جهت اجرای مصوبات ابلاغ می‌شود.