شناسهٔ خبر: 98499 - سرویس استان‌ها

مشارکت گسترده جامعه مهندسان در انتخابات نهمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی

مهندسی انتخابات نهمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی با مشارکت ٨ هزار و ٨٠۵ نفر از جامعه مهندسان استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از مراحل نهایی برگزاری انتخابات بازدید کرد.

سید محسن جمزه لو با اعلام اینکه انتخابات این دوره به صورت الکترونیکی برگزار و موجب افزایش مشارکت مهندسان در انتخاب ١٣نفر از کاندیداها شد، گفت: مشارکت‌ ۵٠ درصدی مهندسان واجد شرایط رأی، نشان‌دهنده آگاهی فعالان عرصه ساخت و ساز از اهمیت این انتخابات در صنعت ساختمان است.

وی با اشاره به تمدبد زمان انتخابات تصریح کرد: طبق برنامه زمانبندی و با اعلام قبلی مقرر بود این انتخابات از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۱۷:۰۰ برگزار گردد که با مشارکت گسترده در دو مرحله تمدید شد.

 از هفت رشته اصلی شامل عمران، معماری، شهرسازی، برق و مکانیک و همچنین نقشه برداری و ترافیک، اعضای نظام رای دادند که در رشته عمران پنج نفر شامل امیرحسین مرادزاده، جعفر هاشم زاده، یزدشیر آذری کیا، خالد بهرام زاده  و علی پیرجانی به عنوان عضو اصلی و احمد توسلی به عنوان عضو علی البدل موفق به کسب آرای مهندسین شدند.  در رشته معماری دو نفر به نام های عباس بیکی و سعید خوش نیت به عنوان اعضای اصلی و اسماعیل رستمی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.  همچنین در رشته شهرسازی یک نفر اصلی به نام قادر احمدی و یک نفر عضوعلی البدل به نام علی مصیب زاده منتخب مهندسین شدند. در رشته برق، احمد وطنی، کریم ارس زاده عضو اصلی و معصوم کارگر عضو علی البدل و نیز در رشته مکانیک، آرمان کریمی به عنوان عضو اصلی و علیرضا چوبدار عضو علی البدل موفق به کسب آرا از سوی مهندسین شدند. منتخیبن رشته نقشه برداری فریدون نقیبی و رضا امیدبخش هستند. درنهایت در رشته ترافیک محی الدین مریوانی در لیست انتخاب مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار گرفتند.