شناسهٔ خبر: 98647 - سرویس استان‌ها

بازدید معاون دفتر ایمنی و حریم راههای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از راهدارخانه ها و وضعیت ایمنی محورهای خراسان شمالی

بازدید مهندس پورتیموری معاون دفتر ایمنی و حریم راههای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر یک روزه به خراسان شمالی از انبارها، راهدارخانه ها و وضعیت ایمنی محورهای استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون دفتر ایمنی و حریم راههای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر یک روزه به خراسان شمالی از انبارها، راهدارخانه ها و وضعیت ایمنی محورهای استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، دکتر پورتیموری در سفر به خراسان شمالی وضعیت خط کشی جاده ها، تابلو و علائم و روشنایی محورهای مختلف را مورد بررسی قرار داد.

معروف، رئیس اداره ایمنی و حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در این باره گفت: در این سفر درخواست های استان در زمینه تامین اعتبار لازم برای تکمیل خط کشی جاده ها و نیز تکمیل روشنایی جاده های شریانی و اصلی استان منعکس شد.

در این بازدید سلیمیان کارشناس ایمنی و حریم راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بهمراه مشتری معاون راهداری، اسفندیاری بازرس اداره کل و روسای ادارات شهرستانی همراهی کردند.