شناسهٔ خبر: 98919 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان:

اعتبارنامه‌های هیات‌مدیره‌های سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها در هفته آتی اعطا می‌شود/برگزاری انتخابات هیات‌مدیره سازمان نظام مهندسی تهران قبل از پایان مهر

عبدی قهرودی مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان با اعلام این مطلب که اعتبارنامه‌های اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان تا قبل از پایان مهر به اعضای منتخب اعطا می‌شود از برگزاری انتخابات نظام تهران به زودی خبر داد.

علی‌محمد عبدی‌قهرودی مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اعلام این مطلب که نهمین دوره انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان در تمامی استان‌ها به غیر از تهران با مشارکت بالا و مناسب انجام شد و در استان تهران نیز تا قبل از پایان مهر، انجام خواهد شد، گفت: انتخابات نهمین دوره اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان سمنان، یکشنبه ۱۸ مهر و آذربایجان شرقی ۱۹ مهر با مشارکت بالای اعضا برگزار شد.

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان ادامه داد: درصد مشارکت در آذربایجان‌شرقی ۴۶/۰۲ درصد و در سمنان ۳۹/۸ درصد ثبت شد که این رقم برای دوره هشتم به ترتیب ۱۷/۶۹ و ۸ درصد بود.

عبدی‌قهرودی افزود: انتخابات نهمین دوره اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان نیز قبل از اتمام مهرماه برگزار خواهد شد.

وی در بیان دلایل تعویق زمان انتخابات استان تهران، توضیح داد: بررسی صلاحیت‌ها به دلیل تنوع موضوعات و همچنین فراوانی تعداد زمان برد که برنامه‌ریزی شده است تا انتخابات استان تهران نیز ظرف اوایل هفته آینده به اتمام برسد.

به گفته مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان، اعتبارنامه‌های اعضای منتخب سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان از سوی وزارت راه و شهرسازی به اعضای منتخب اعطا خواهد شد و ارایه اعتبارنامه ها به اعضای منتخب جدید قبل از پایان مهر، انجام می‌شود.