شناسهٔ خبر: 99092 - سرویس استان‌ها

تقدير از روشندلان راه و شهرسازی مازندران به مناسبت روزجهانی عصای سفید

تقدير از روشندلان راه و شهرسازي مازندران  به مناسبت روزجهانی عصای سفید  به مناسبت ۱۵ اکتبر روز جهانی عصای سفید از روشندلان اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران به پاس تلاش و کوشش صادقانه با اهداء لوح تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران) ، به مناسبت ۱۵ اکتبر روز جهانی عصای سفید از روشندلان اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران به پاس تلاش و کوشش صادقانه با اهداء لوح تقدیر و تجلیل شد. 

سید حمید حسینی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل در اين مراسم ضمن اشاره به اين مطلب افزود : روز عصای سفيد ، روزي است که روشن دلان جهان طراوت، پويايی و نشاط را به جويبار زندگی فرا می خوانند .

وی در ادامه عصای سفید را نماد اراده و استقلال هر روشندلی برشمرد و تصریح کرد : بیشتر مردم اعتقاد دارند که با چشمانمان می بینیم ، اما حقیقت این است که این مغز ماست که آن چرا  فکر می کنیم ، می بینیم و درک می کنیم .

سیدحمید حسینی در ادامه روشندلان را انسان هايي پاك و بی آلايش برشمرد و افزود : درست است روشندلان چشمان ظاهری خود را بسته مي بينند ولی می توانند با چشمان لامسه خود با همه کس و همه چيز سخن بگويند و حتی با تأمل در گردش حکيمانه چرخ روزگار، به مهمانی همه نشانه های خلقت بروند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه وشهرسازي استان مازندران یادآور شد : همه ما باید بکوشیم با درک صحیح از روشندلان و خواسته های منطقی شان زمینه زندگی ای مستقل را برایشان فراهم آوریم .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به اینکه نابینایی مانعی برسر پیشرفت نیست افزود : بسیاری از افراد نابینا به موفقیت های بزرگی دست یافته اند ، چرا که اجازه نداده اند تا عدم درک خارجی نور، نور درونی آنها را خاموش کند .

گفتنی است در اين مراسم معاون املاک و حقوقی، معاون مسکن و ساختمان و رئیس حراست اداره کل به نمایندگی از مدیر کل از كارمندان روشندل اين اداره كل سرکار خانم ها زهرا محمدزاده و مریم گرجی نژاد با اهدا لوح تقدير بعمل آورند.