شناسهٔ خبر: 99105 - سرویس استان‌ها

رشد حدود ۱۵ درصدی جابجایی کالا در جنوب سيستان و بلوچستان

جلال الدین قادری.jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از رشد حدود ۱۵ درصدی جابجایی کالای حمل شده در حوزه تحت پوشش این اداره کل در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایرانشهر)، جلال الدین قادری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از رشد حدود ۱۵ درصدی جابجایی کالای حمل شده در حوزه تحت پوشش این اداره کل در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: ۲ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۵۶۷ تن کالا در این مدت  در جنوب این استان جابه جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با یک میلیون و ۸۵۵ هزار و ۶۳۴ تن، رشد حدود ۱۵ درصدی در تناژ را نشان می دهد.

وی افزود: ۷۹۸ هزار و ۶۱۳ تن از مجموع کالاهای حمل شده در شش ماهه نخست امسال به کالاهای اساسی اختصاص دارد که در قالب ۳۱ هزار و ۹۷۳ سفر ناوگان باری انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: جابجایی کالای اساسی در جنوب استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزون بر ۵ درصد در تناژ و ۱۱ درصد در سفر ناوگان رشد داشته است.

قادری تاکید کرد: با تلاش فعالان بخش حمل و نقل عمومی جاده ای و همت رانندگان تلاشگر، جریان حمل انواع کالاها به صورت روان و منظم در جاده های استان برقرار است.