شناسهٔ خبر: 99164 - سرویس وزارتی

به مناسبت هفته تربیت بدنی انجام شد:

صعود کوهنوردان  وزارت راه و شهرسازی به  قله گل‌گل اشترانکوه لرستان

اشترانکوه کوهنوردان وزارت راه و شهرسازی به میزبانی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل استان لرستان و با مدیریت اداره کل خدمات، پشتیبانی و رفاه،  به مناسبت «هفته تربیت بدنی» به قله گل گل اشترانکوه به ارتفاع ۴۰۵۰متر صعود کردند.

جمشید محمدی، سرپرست هیآت کوهنوردی وزارت راه و شهرسازی، در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ضمن ابراز تشکر از میزبانی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل استان لرستان، از صعود کوهنوردان وزارتخانه به قله گل‌گل اشترانکوه لرستان به ارتفاع ۴۰۵۰متر خبر داد و گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی،کوهنوردان وزارت راه و شهرسازی با رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت حضور همکاران دیگر ، در روز چهارشنبه بیستم مهرماه برنامه خود را از روستای طیان آغاز و با شبمانی در جانپناه چال کبود، روز پنجشنه بیست و یکم مهرماه به قله گل گل صعود کردند.

وی ادامه داد:  کوهنوردان پس از صعود قله،مسیر فرود بسمت دریاچه گهر را پیش گرفتند. لازم بذکر است این مسیر فرود از درجه سختی خاصی برخوردار است که خوشبختانه با سلامت کلیه نفرات درساعت ۱۶:۳۰ وارد منطقه دریاچه گهر شده و شبمانی دوم خود را گذرانده و در روز جمعه بیست و دوم مهرماه مسیر الگودرز را پیش گرفته و در ساعت ۱۲ به برنامه خود پایان دادند.

محمدی افزود: چند تن از همکاران فقط بازدید از دریاچه گهر را پیش گرفته و در آخر هر دو تیم به الیگودرز بازگشتند.

گفتنی است در این برنامه کوهنوردان ادارات کل "راهداری و حمل نقل" و "راه و شهرسازی" استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، خوزستان، لرستان و ستاد وزارت راه و شهرسازی حضور داشتند.