شناسهٔ خبر: 99180 - سرویس استان‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اعلام کرد:

مشارکت حداکثری جامعه مهندسی در انتخابات نظام مهندسی ساختمان رمز توسعه پایدار و سر آغاز شهرسازی نوین

نظام مهندسی 1.jpg معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در ساعات اولیه انتخابات نظام مهندسی ساختمان به همراه رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات ضمن بازدید ، فرآیند انتخابات را مورد رصد قرار داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ؛ چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در مصاحبه با پایگاه خبری گفت : امروز در ساعات اولیه انتخابات به همراه رئیس دستگاه نظارت و مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران در محل هیات اجرایی انتخابات حاضر شدند.

وی با خطاب قرار دادن بیش از ۱۰۰ هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت : کرونا در ابتدا یک تهدید بود اما انتخابات امروز به صورت الکترونیک نشان داد می توان در جامعه امروز تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

وی ضمن خدا قوت به اعضای هیات اجرایی بابت شش ماه تلاش جهت برگزاری انتخابات عادلانه و شفاف گفت : سازمان نظام مهندسی تشکلی صنفی ، مردم نهاد و تخصصی ترین نشکل کشور است که می بایست در خدمت عمران و توسعه پایدار و شهرسازی نوین باشد که البته با رای حداکثری مهندسان امکان دفاع بهتر از حق و حقوق جامعه مهندسی فراهم می شود.

وی گفت : هیات اجرایی و دستگاه نظارت بر انتخابات می بایست امانتدار خوبی برای آرای مهندسان تا تشکیل هیات مدیره ای اصلح باشند.

مهندس چراغعلی ضمن حمایت از این انتخابات در سطح استان و کشور گفت : امروز در کنار مهندسان هستیم و امیدواریم تا پایان زمان انتخابات ، این فرایند بدون مشکل خاصی برگزار شود

لازم به ذکر است تا ظهر امروز بیش از ۱۲ هزار نفز در انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان تهران شرکت کرده اند، این در حالیست که نعداد آرای دوره هشتم ۹۷۱۶ رای بوده است .

وی نگاه تخصصی مهندسان را ضامن بقاء و پیشرفت این سازمان دانست و گفت : این انتخابات سر آغاز فصل نوین در راستای دفاع تمام قد از منافع جامعه مهندسی است و انتخابات آگاهانه رمز موفقیت مهندسان است.