شناسهٔ خبر: 99182 - سرویس استان‌ها

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی اعلام کرد:

بررسی ۲۵ پرونده در جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای بجنورد و شیروان

بررسی 25 پرونده در جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای بجنورد و شیروان راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از بررسی ۲۵ پرونده در جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای بجنورد و شیروان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، علی علیمردانی گفت:  جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای بجنورد و شیروان به ریاست هوائی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی و با حضور قاسمی، مدیر کل راه و شهرسازی استان ( دبیر کمیسیون) و سایر اعضاء در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد.

وی تصریح کرد: از تعداد ۲۵ پرونده، ۱۹ پرونده در جلسه کمیسیون ماده پنج بجنورد و در این جلسه کمیسیون ماده پنج شیروان در خصوص ۶ پرونده تصمیم گیری به عمل آمد.

علیمردانی به جزئیات پرونده های مطرح شده در جلسه اشاره کرد و افزود: از مهمترین پرونده های مطرح شده در کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد به تصویب احداث بنا مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در خیابان اشراق بجنورد و همچنین احداث بنای فاطمیه در خیابان قیام بجنورد اشاره کرد و مابقی موارد در خصوص تغییر کاربری، تثبیت گذر بوده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از پرونده های مطرح شده در کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد توافق شهرداری بجنورد جهت بازگشایی معابر تقاطع شریعتی شمالی و خیابان وداد و همچنین تقاطع چهارراه خوشی است که در این جلسه موافقت شد.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی در خصوص پرونده های کمیسیون ماده پنج شیروان اظهار داشت: طرح تغییر کاربری، جانمایی و تفکیک اراضی موسوم به تپه خانلق شیروان به مساحت ۳۱ هکتار و تأمین پارکینگ جهت بازارچه سنتی توسط شهرداری شیروان به تعداد ۸۰ واحد نیز در این جلسه مطرح و تأیید شد.