شناسهٔ خبر: 99229 - سرویس استان‌ها

به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان انجام گرفت

برگزاری ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با شهروندان

دیدار مردمی.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان سيستان و بلوچستان این هفته ملاقات مردمی خود را با رعایت کامل فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی با شهروندان گرامی برای رسیدگی به مشکلات و مسائل مدنظر آن‌ها در اداره کل برگزار نمود.

به گزارش اداره پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان وبلوچستان)، عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سيستان و بلوچستان این هفته ملاقات مردمی خود را با رعایت کامل فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی با شهروندان برای رسیدگی به مشکلات و مسائل مدنظر آن‌ها در اداره کل برگزار کرد.

اکبری بر ارتباط دو سویه با شهروندان تاکید کرد و افزود: ارتباط دو سویه چهره به چهره، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف از مهمترین ویژگی های ارتباط مردمی است که در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

گفتنی است در ادامه سلسله ملاقات های مردمی مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با شهروندان محترم، برنامه ملاقات مردمی به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات مورد نظر آنان در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

در برنامه ملاقات مردمی این هفته، تعداد ۱۰ نفر از شهروندان، مسائل، مشکلات و درخواست های خود در حوزه های املاک و حقوقی، شهرسازی و معماری و مهندسی و ساخت در حضور مدیر کل مطرح کردند و با توجه به موضوعات و درخواست های مردم، دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی به مسئولین مربوطه صادر نمودند.