شناسهٔ خبر: 99358 - سرویس استان‌ها

از اردیبهشت ۱۳۹۹ تا کنون

بیش از ۱۰ هزار تماس با تلفن گویای ۱۴۱ استان چهارمحال و بختیاری

بیش از ده هزار تماس با تلفن گویای 141 استان چهارمحال و بختیاری رئیس مرکز مدیریت راههای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: ۱۰۷۷۲ تماس با سامانه برقرار گردید که ۸۵۰۰ تماس پیگیری و نتیجه به تماس گیرنده اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با توجه به شرايط جوي حاكم بر استان و تاکید به رانندگان و كاربران جاده ها گفت كه حتماً قبل از عزيمت به سفر، از طريق تماس با تلفن گويا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرين وضعيت راه هاي استان و كشور مطلع شوند تا دچار مشكلات احتمالي ناشي از شرايط ناپايدار جوي در طول راه ها نشوند.

مجید مردانی اظهار داشت با توجه به راه اندازی سامانه ۱۴۱ در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در استان چهارمحال و بختیاری گفت : از ابتدای راه اندازی سامانه تا کنون ۱۰۷۷۲ تماس با سامانه برقرار گردیده که بیش از ۸۵۰۰ تماس توسط کارشناسان استان پاسخ داده شده است.

وی اظهار داشت ۶۳۰۰ مورد از مجموع تماسهای مردمی درخصوص شکایت از وضعیت راهها و خدمات مسافری و باری بوده است که در این بین ۵۱۴ شکایت مربوط به بار و خدمات باری، ۶۵ مورد مسافری و ۵۷۲۱ مورد مشکل مشاهده شده جاده ای بوده است که توسط کارشناسان مرکز مدیریت راهها دریافت و ثبت گردیده و به حوزه مربوطه جهت رسیدگی ارجاع داده شده است.

وی افزود :. بیش از ۱۳۰ مورد پیام ضبط شده توسط مردم در پیامگیر سامانه مذکور دریافت گردیده که ۱۰۹ مورد آن مشکل وضعیت راه و ۲۱ مورد مشکل در ارتباط با حمل و نقل بوده که ثبت و بررسی گردیده اند و اقدامات لازم برای رفع مشکلات انجام گردیده است.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان ضمن تشکر از تلاش همکاران مرکز و راهداران گفت: در این مرکز به صورت ۲۴ ساعته همکاران پاسخگوی تماسهای مردمی با سامانه ۱۴۱ می باشند.