شناسهٔ خبر: 99365 - سرویس وزارتی

وزیر راه و شهرسازی وارد اردبیل شد؛

بررسی تکمیل راه‌آهن، توسعه راه‌ها و اجرای قانون جهش تولید مسکن در استان اردبیل

وزیر راه و شهرسازی رستم قاسمی در اردبیل وزیر راه و شهرسازی به منظور پیگیری تکمیل راه‌آهن، توسعه راه‌های استان و چگونگی اجرای قانون جهش تولید مسکن وارد استان اردبیل شد.

به گزارش پايگاه خبرى وزارت راه و شهرسازى، رستم قاسمی بعد ازورود به فرودگاه اردبیل و استقبال مسئولان در بدو ورود به استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل دیدارخواهد داشت.

در ادامه وزیر راه و شهرسازی نشستی را با مدیران زیرمجموعه وزارت راه وشهرسازی و اعضای شورای هماهنگی برگزار خواهد کرد تا در جریان فعالیت‌ها و مطالبات دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل قرار گیرد.

بعد از این نشست وزیر راه وشهرسازی با حضور در برنامه زنده تلویزیونی گفتگوی ویژه با اهالی استان اردبیل صحبت کرده و برنامه های وزارت راه و شهرسازی در بخش‌های مختلف بویژه اولویت تکمیل راه آهن ، توسعه راهها و طرح جهش تولید و تامین مسکن را تبیین و تشریح خواهد کرد .

روز جمعه وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور و وزیر معین هیات دولت در شهرستانهای اردبیل ونمین حاضر شده و در جلسات شورای اداری این دو شهرستان پای درددل ها و خواسته های مدیران ، مسولا ن و منتخبان مردمی می‌نشیند.

وزیر راه شهرسازی در اولین برنامه بازدید روز جمعه 30 مهرماه در آیین بهره برداری مجتمع آموزشی حیات طیبه حاضر شده و این پروژه آموزشی را به بهره‌برداری می‌رساند .

وزیر راه و شهرسازی همچنین در جریان این سفر ازپروژه عمرانی بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده اردبيل بازدید و در جریان احداث این مرکز بیمارستانی قرار می‌گیرد.

قاسمی در قالب طرح جهش تولید و تامین مسکن، کلنگ احداث ۴هزار واحد مسکن را در شهرک اندیشه اردبیل به زمین خواهد زد.

بازدید از احداث تونل دوم حیران و شهرک صنعتی خصوصی آرتا در نمین و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان نمین از دیگر برنامه های مقام عالی وزارت در استان اردبیل خواهد بود .

در روز سوم حضور وزیر راه و شهرسازی در استان اردبیل بازدید از ایستگاه راه آهن اردبیل ، و همچنین احداث باند دوم اردبیل – سرچم و بازدید از ریل گذاری راه آهن اردبیل – میانه از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای سفر وزیر راه و شهرسازی به استان  اردبیل خواهد بود