شناسهٔ خبر: 99529 - سرویس استان‌ها

اجرای ۱۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت از ابتدای محور سرایان - سراهی روم

سرایان محور سه راهی روم.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سرایان گفت: عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از ابتدای محور سرایان - سراهی روم در حوزه استحفاظی این شهرستان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌جنوبی) سید محمد فرخی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده­‌ای سرایان در خصوص این پروژه تصریح کرد: محور سرایان - سراهی روم و سرایان - فردوس یک محور اصلی و شریانی و بعنوان راه مواصلاتی شهرستان‌های سرایان و فردوس به مرکز استان است.

فرخی ادامه داد: ۵۵ کیلومتر از این محور شریانی در حوزه استحفاظی شهرستان سرایان قرار دارد که با توجه به وجود معادن فعال در شهرستان و همچنین حمل سنگ آهن از معادن سنگان خواف از مسیر قاین - سرایان - فردوس - کرمان - بندرعباس و بالعکس طی چند سال اخیر تردد ناوگان باری از این محور افزایش یافته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده­ای سرایان افزود: رویه آسفالت و قسمت‌هایی از این جاده تخریب شده و نیاز به روکش آسفالت دارد که در این راستا با پیگیری‌های بعمل آمده از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده­ای خراسان­جنوبی ۱۰ کیلومتر از این محور، حد فاصل سرایان - بسطاق عملیات روکش آسفالت از محل اعتبارات ملی توسط پیمانکار در حال انجام است.

وی از پیگیری و اهتمام تمامی مسئولین استانی و شهرستانی به ویژه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و فرماندار شهرستان سرایان در راستای تحقق عملیات اجرایی این پروژه و همچنین صبر و شکیبایی مردم شهرستان سرایان تشکر و قدردانی کرد و از تمامی کاربران جاده‌ای که قصد عبور از این محور را دارند تقاضا کرد که رعایت سرعت مطمئنه را در محدوده کارگاهی داشته باشند.