شناسهٔ خبر: 99566 - سرویس استان‌ها

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

عملیات روکش آسفالت محور قزوین-رازمیان آغاز شد

روکش آسفالت معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آغاز مجدد عملیات روکش آسفالت محور قزوین-رازمیان که به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، احسان شهبازی افزود:طول این پروژه ۱۰ کیلومتر است که تاکنون ۸ کیلومتر آن اجرا شده و کار برای ۲ کیلومتر دیگر نیز آغاز شده است.

وی  اضافه کرد:این پروژه با وجود پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی به دلیل کمبود اعتبارات و عدم تامین قیر، مدتی راکد مانده بود که عملیات روکش آسفالت آن از سر گرفته شد.

شهبازی ادامه داد:البته بر اساس قرارداد زمان تکمیل این پروژه تا سال ۱۴۰۱ بوده و ما از نظر روند اجرای آن از برنامه عقب نیستیم.

شهبازی ادامه داد:دذر حال حاضر عملیات روکش آسفالت ۲ کیلومتر باقی مانده از سه راهی انگورازوج تا فلار در حال انجام است و در صورت مناسب بودن شرایط جوی و براساس برنامه زمانبندی تکمیل خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:محور قزوین- رازمیان یکی از راه‌های دسترسی به منطقه الموت است که بهسازی آن نقش زیادی در کاهش حوادث رانندگی خواهد داشت.