شناسهٔ خبر: 99623 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان خبر داد:

افتتاح ۶کیلومتر روکش آسفالت راه روستایی در شهرستان دنا

افتتاح دنا مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آسفالت این مسیر یکی از مطالبات مهم مردم منطقه بوده گفت: با بهره‌برداری از این مسیر شاهد سهولت در رفت و آمد روستاهای تحت پوشش و کاهش حجم تصادفات می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد)، محمد نصیری راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین بهره برداری مسیر ارتباطی روستای مظفری سرتنگ رواق اظهار داشت: راه روستایی گزدون، مظفری و سرتنگ رواق به طول شش کیلومتر و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال با پیگیری نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

محمد نصیری راد با اشاره به اینکه آسفالت این مسیر یکی از مطالبات مهم مردم منطقه بوده گفت: با بهره‌برداری از این مسیر شاهد سهولت در رفت و آمد روستاهای تحت پوشش و کاهش حجم تصادفات می‌شود.

وی افزود: در حوزه راه روستایی در شهرستان دنا کارهای خوبی درحال انجام است و محور شبلیز نیز شش کیلومتر روکش و آسفالت شد.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون نیز در این آئین ضمن تقدیر از مسئولانی که در تکمیل این پروژه همکاری داشتند، گفت: خدا را شاکریم که در مسیر خدمت به مردم مدیران نظام جمهوری اسلامی پای کار هستند.

وی توجه و رسیدگی به مطالبات به حق مردم را از وظایف مهم مسئولان برشمرد و افزود: یکی از مهم‌ترین مطالبات در روستاهای استان استاندار سازی و بهسازی معابر و مسیرهای ارتباطی است که با توجه به اعتبارات اختصاص یافته به استان در قالب بودجه سال جاری امیدواریم بخشی از این مطالبات پاسخ داده شود و شاهد رفع مشکلات باشیم.