شناسهٔ خبر: 99633 - سرویس استان‌ها

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛

مرکز فروش بلیط در روزهای کرونای به کمک شرکت های حمل و نقلی آمد

کرمانشاه - طالبی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ساخت دفتر مرکزی فروش بلیط مسافری، در ایام شیوع بیماری کرونا اقدام مؤثری بر توزیع مسافرین در بین شرکت‌های حمل و نقل مسافر است و بهترین نمونه کشوری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، بابک طالبی در جلسه هم‌اندیشی انجمن های صنفی و شرکت های حمل و نقل مسافر گفت: ساخت دفتر مرکزی فروش بلیط در استان کرمانشاه همچون چند استان دیگر نیز انجام شده است، ولی دفتر مرکزی کرمانشاه بهترین نمونه در کشور است.

وی گفت: اهمیت و جایگاه استان کرمانشاه در بخش حمل و نقل مسافر از نظر جاذبه‌های گردشگری، همجواری با کشور عراق و تردد زائران اربعین حسینی(ع) سبب شد که پنجمین جلسه کمیته راهبردی حمل و نقل در این استان تشکیل شود.

طالبی با تشکر از فرهیختگان حوزه حمل و نقل مسافر کشور در این جلسه بیان کرد: نتایج جلسات هم اندیشی با انجمن های صنفی حوزه مسافر، کشوری خواهد بود و بر این باور هستیم که این جلسات در کاهش مشکلات این صنف نقش بسزایی دارد.

وی افزود: حوزه حمل و نقل مسافر بدلیل مطرح بودن جان مسافرین از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و اینگونه جلسات، نشانه بالندگی و حساسیت ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر است.

طالبی با اشاره به وجود ناهماهنگی در سایر بخش‌ ها، برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، تصمیم بر عدم بازگشایی مرزهای زمینی شد و فقط مرز مهران برای بازگشت زائران در نظر گرفته شده بود. 

طالبی معاون حمل و نقل گفت: ۳۵ درصد از زوار، بلیط بازگشت هوایی تهیه و الباقی زوار، با انتخاب پایانه مرزی مهران جهت عزیمت به شهرهای خود را انتخاب کردند و عمده جابجایی ها توسط حوزه حمل و نقل مسافر انجام شد.