شناسهٔ خبر: 99704 - سرویس استان‌ها

از ابتدای سال جاری تا به امروز :

بیش از۲۹ هزار ناوگان حمل و نقل عمومی در مازندران مورد کنترل و نظارت قرار گرفت

مازندران رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از اجرای طرح کنترل بر تردد وسایل نقلیه در این استان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران )، ناهید شهرامی نیا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : به منظور بازدارندگي ، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگي  و همچنین ارتقاي ايمني تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای ، طرح كنترل و نظارت  بر تردد وسايل نقليه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا می باشد .

وی ادامه داد: این طرح به صورت گشت های مشترک ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها و پلیس راه بوده که در تمامی محورهای مواصلاتی پرخطر و پر تردد در جهت  تشدید کنترلهای میدانی  ناوگان عمومي حمل‌ونقل و كنترل مدارك و تجهيزات ايمني آنها در طول راهها و محل‌هاي توقف( پایانه های مسافری ، مقابل پلیس راه ها ) انجام شده است.

شهرامی نیا خاطر نشان ساخت : از۲۹۰۵۳ مورد وسایل نقلیه عمومی کنترل شده ، تعداد ۲۶۳۳ مورد تخلف احصاء شده که پس از بررسی جهت اعمال قانون به دبیرخانه طرح در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲و ۱۴ ارسال گردید.