شناسهٔ خبر: 99735 - سرویس استان‌ها

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

پیشرفت فیزیکی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در زنجان با آورده متقاضیان پیش می‌رود

اقدام+ملی+مسکن.jpg معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در زنجان با آورده متقاضیان جلو می‌رود، گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در صورت عدم واریز قسط چهارم حذف نمی‌شوند.

سعید شاهین فر، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح با قوت بیشتری در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه پیامک واریز مرحله چهارم آورده نقدی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در زنجان برای پروژه‌های ۷۴۴ واحدی کوی نصر (برکت)، ۱۲۹۶ واحدی m۶ (کوی زنگان) و ۱۴۴ واحدی گلشهر ارسال شده است، اظهار کرد: این پروژه‌ها به دلیل پیشرفت بالای پروژه‌های ذکر شده امکان واریز مبلغ وجود دارد و به همین علت پیامک به آنها ارسال شده است.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: این پیامک، فرصتی برای کسانی است که امکان واریز مبلغ در مرحله چهارم را دارند و در صورت پرداخت مرحله چهارم آورده نقدی، امکان تحویل زودتر واحدها برای متقاضیان فراهم می‌شود.

شاهین فر تاکید کرد: برای متقاضیانی که امکان واریز ندارند، واحدها با تاخیر تحویل داده خواهد شد و متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در صورت عدم واریز قسط چهارم حذف نمی‌شوند و از این بابت جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

وی در خصوص اینکه در متن پیامک آمده که عدم واریز وجه به منزله انصراف تلقی می‌شود، اظهار داشت: متن پیامک به طور پیش‌فرض، تنظیم شده و امکان ویرایش ندارد.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه هیچ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در زنجان به دلیل عدم واریز وجه، حذف نشده است، گفت: هیچ متقاضی مسکن ملی به جز متقاضیانی که واریزی مرحله اول را پرداخت نکرده‌اند، حذف نشده و این دسته از متقاضیان را دعوت به پرداخت آورده نقدی کرده‌ایم.