شناسهٔ خبر: 99760 - سرویس استان‌ها

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

بهره‌برداری از ۳ ساختمان دولتی در استان اصفهان به زودی

ساختمان دولتی-ساختمان مدیریت بحران استان اصفهان  معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: هم اکنون سه طرح ساختمان دولتی در استان با پیشرفت فیزیکی ۷۰ تا ۹۵ درصدی در حال اجرا است که بزودی به بهره‌برداری می‌رسند.

بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص وضعیت اجرای ساختمان‌های دولتی در سطح استان توسط این حوزه اظهار کرد: در حال حاضر سه طرح ساختمان دولتی در دست اجرا است که به زودی بهره‌برداری می‌شود.  

 معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها ۷۰ تا ۹۵ درصد است اذعان داشت: طرح‌های در حال ساخت شامل احداث ساختمان مدیریت بحران استان، ساختمان فرمانداری اردستان و بخشداری کویرات آران و بیدگل است.  

وی ادامه داد: ساختمان مدیریت بحران استان با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در صورت تخصیص اعتبار لازم تا سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد.  

 شاهسوندی بیان داشت: ساختمان فرمانداری اردستان نیز با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در مرحله نماکاری قرار دارد و در صورت تامین اعتبار در سال ۱۴۰۱ افتتاح می‌شود همچنین بخشداری کویرات هم با پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصد، تنها کارهای جزیی آن باقی مانده است.