شناسهٔ خبر: 99813 - سرویس استان‌ها

کمیسیون ماده پنج شهر جاجرم برگزار شد

کمیسیون ماده پنج شهر جاجرم به منظور بررسی پرونده های شهروندان جاجرمی تشکیل جلسه داد سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تشکیل جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر جاجرم به منظور بررسی پرونده های شهروندان جاجرمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، علی علیمردانی گفت:  جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر جاجرم با بررسی ۲۲ پرونده و به ریاست هوایی، معاون  هماهنگی امور عمرانی استانداری، قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، شهردار و شورای شهر جاجرم و همچنین مدیران کل عضو جلسه در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این جلسه ۲۲ پرونده ارجاعی به دبیرخانه مطرح گردید که پس از بحث و بررسي تصميمات لازم اتخاذ شد.

علیمردانی به جزئیات این جلسه پرداخت و اضافه کرد: باتوجه به اینکه فضای سبز به عنوان مرکز تولید اکسیژن در شهرها عمل می کنند و نقش مهمی در این زمینه ایفا می کنند، لذا چندین پرونده در خصوص تغییر کاربری از فضای سبز به مسکونی مطرح گردید که با این پرونده ها مخالف شد.

وی در ادامه تصریح کرد: عمده پرونده هایی که در این جلسه مطرح شد، مشکل معابر و همچنین تثبیت، تعریض معابر و همچنین تغییر کاربری از مسکونی به تجاری بود که مطرح و تصمیم در این خصوص اخذ شد.

هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده ۵ به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه کنند.