شناسهٔ خبر: 99865 - سرویس استان‌ها

در نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان انجام گرفت

اعطای اعتبارنامه های نهمین دوره اعضای هیات مدیره سازمان مهندسی ساختمان استان کرمان

اهدای تقدیر نامه برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی موجب افزایش مشارکت اعضا سازمان نظام مهندسی ساختمان شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)؛ آیین اعطای اعتبارنامه های نهمین دوره اعضای هیات مدیره سازمان مهندسی ساختمان استان کرمان با حضور موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان،حاجی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، سلطانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان، معاونین اداره‌کل راه وشهرسازی استان کرمان و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان صورت گرفت.

علی حاجی‌زاده : در نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان کرمان مشارکت اعضای سازمان در انتخابات نسبت به دوره قبل ۱۸۸ درصد رشد داشته است.
وی گفت: در مجموع ۱۳هزار عضو سازمان قریب به ۱۲۷۰۰ نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که از این تعداد ۴۴۸۹ نفر در انتخابات شرکت کردند که مشارکت ۳۶ درصد و نسبت به دوره قبل ۱۸۸ درصد رشد داشته است.

وی در ادامه افزود: در انتخابات نظام کاردانی از مجموع صدور ۲۰۰۰ عضو سازمان ۱۷۹۰ نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که از این تعداد ۳۴۷ نفر در انتخابات شرکت کردند با میزان مشارکت قریب ۲۰ درصد.

حاجی‌زاده بیان کرد: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی تجربه موفقی بود که موجب افزایش چشمگیر مشارکت اعضای سازمان در برگزاری انتخابات نسبت به دوره های گذشته گردید و جا دارد از کلیه کسانی که این امر را موجب و محقق نمودند تقدیر و تشکر نمایم .

در این انتخابات تعداد ۸۴ نفر داوطلب و واجد شرایط  بوده‌اند که از این تعداد ۱۳ نفر هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان منتخب شده اند که احکام آنها صادر و در این جلسه به آنها تحویل داده خواهد شد

در  آخر ایشان از هیئت مدیره سابق که با اداره کل راه وشهرسازی استان کرمان تعامل و همکاری را داشته اند تقدیر و قدردانی کرد و برای هیئت مدیره جدید آرزوی توفیق و سلامتی را از خداوند متعال مسئلت داشت.