شناسهٔ خبر: 99999 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل بانک مسکن مطرح کرد؛

آمادگی بانک مسکن برای عهده‌داری عاملیت تمامی بانک‌ها در تحقق طرح نهضت ملی مسکن

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن، گفت: بانک مسکن به دلیل بدنه تخصصی و تجاربی که در طرح مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن دارد می‌تواند عاملیت سایر بانک‌ها را برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال بر عهده بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود شایان مدیرعامل  بانک مسکن در جریان حضور رستم قاسمى وزیر راه و شهرسازی در  بانک مسکن در جمع مدیران ارشد بانک، گفت: از وزیر  راه و شهرسازی که در دوران پس از تصدی مسئولیت وزارتخانه، سومین حضور خودشان را در زیرمجموعه های وزارت به  بانک مسکن اختصاص دادند، تشکر می‌کنم. زیرا اولین حضور را پس از انتصاب آقای صالحی در مجموعه راه آهن جمهوری اسلامی داشتند و امروز بنده و کارمندان  بانک مسکن مفتخر هستیم که میزبان وزیر راه و شهرسازی باشیم.

وی با بیان اینکه سردار قاسمی در دوران تصدی بر وزارت نفت، علیرغم تحریم‌ها و مشکلات عدیده کشور، حوزه نفت کشور را نجات داد، تصریح کرد: یقین داریم با توجه به تجارب ارزشمند وزیر راه و شهرسازی، مشکلات مسکن کشور، برطرف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، شایان اعلام کرد: بانک مسکن به دلیل بدنه تخصصی و تجارب ارزشمندی که در طرح مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن دارد میتواند عاملیت سایر بانک‌ها را برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال بر عهده بگیرد.