شناسهٔ خبر: 141148 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

تاج‌بخش:

خبرنگاران سفیران آگاهی تغییر اقلیم و مسائل زیست محیطی

خانم تاج بخش رئیس سازمان هواشناسی با حضور در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روز خبرنگار را به همکاران رسانه تبریک گفت و بر اهمیت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی درباره پیامدهای تغییر اقلیم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سحر تاج‌بخش مسلمان رئیس سازمان هواشناسی کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی صبح امروز سه‌شنبه ۱۷ مرداد با حضور در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن دیدار با خبرنگاران و همکاران رسانه‌ای این مجموعه روز خبرنگار را تبریک گفت.

رئیس سازمان هواشناسی کشور در این بازدید از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت و از زحمات فعالان این حوزه قدردانی کرد.

تاج‌بخش ضمن تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص مسائل زیست محیطی از جمله تغییرات اقلیم و آب و هوا، خبرنگاران را سفیران آگاهی به جامعه و دولتمردان در این زمینه دانست.

رییس سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی یک رسانه حرفه ای و تاثیر گذار در فضای اطلاع رسانی کشور است که همواره پوشش خبری مناسبی از رویدادهای مختلف به ویژه حوزه هواشناسی و اقلیم ارائه می کند.

وی رسانه را بازوی اجرایی سازمان در تحقق اهداف عالی هواشناسی برشمرد که می توانند با اطلاع رسانی بهنگام در حفظ جان و مال مردم از خطرمخاطرات جوی اثرگذاری مهمی داشته باشد.

تاج‌بخش اضافه کرد: خوشبختانه در وزارت راه و شهرسازی یک مجموعه تخصصی در حوزه رسانه فعال است که به صورت حرفه ای در بخش های مختلف این فعالیت موثر و درخشان دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همواره در اطلاع رسانی مسائل مرتبط با تغییر اقلیم، هشدارهای هواشناسی و اخبار این حوزه تلاش های قابل ستایشی داشته است.

خبرنگاران سفیران آگاهی تغییر اقلیم و مسائل زیست محیطی