شناسهٔ خبر: 162345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ صورت گرفت؛

جابه جایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان

ناوگان اتوبوسی سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مجموع تعداد ۶۵ هزار و ۲۵۶ نفر مسافر در قالب ۸هزار و ۲۵۷ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان جابه جا شده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش در تعداد سفر را داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، تیمورباقری اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۶ فرودین ماه ۱۴۰۳،تعداد ۶۵ هزار و ۲۵۶ مسافر در سطح استان جابه جا شده اند.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، تعداد ۴۳ هزار و ۱۳۴ نفر مسافرتوسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری  وارد حوزه شمال استان شده اند. 

معاون حمل و نقل اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  افزود:در بازه ی زمانی مذکور، ۵۳درصد سفرها درون استانی و ۴۷ درصد نیز به مقصد برون استانی بوده است. 

باقری با بیان اینکه طی این مدت طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه های مسافربری انجام می شود تصریح کرد:میز ارتباطات مردمی، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و انتقادات از ابتدای اجرای طرح نوروزی در پایانه های مسافری زاهدان، زابل و سراوان  جهت بهبود روند خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل در حال فعالیت هستند. 

وی در پایان یادآورشد:سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها پل ارتباطی کاربران جاده ای با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان است و هموطنان می توانند کلیه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با این سامانه مطرح نمایند.