شناسهٔ خبر: 162516 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد بیش از یک میلیون و ۵۸۸ هزار خودرو در جاده‌های مواصلاتی لارستان

حال و هوای نوروزی 1403 جاده لار - بندرعباس و لار- جهرم طبق آمار دستگاه‌های تردد شمار در مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لارستان که به‌صورت یکپارچه در سامانه کشوری ثبت شده است، هم اکنون میزان ترددها در جاده‌های مواصلاتی اداره کل راه و شهرسازی لارستان به بیش از یک میلیون و ۵۸۸ هزار خودرو رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، وضعیت تردد در جاده‌های مواصلاتی اداره کل راه و شهرسازی لارستان از روز ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت مدت مشابه سال گذشته کاهش ۱۴ درصدی را نشان‌می‌دهد.  

حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در این خصوص اظهار کرد: طبق آمار دستگاه‌های تردد شمار در مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل که به‌صورت یکپارچه در سامانه کشوری ثبت شده است هم اکنون میزان تردد ها در جاده‌های مواصلاتی اداره کل راه و شهرسازی لارستان به بیش از یک میلیون و ۵۸۸ هزار رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: البته این میانگین کاهش تردد در کل راه‌هاست به‌طوری که در برخی جاده‌های اصلی و پرتردد حوزه استحفاظی این اداره کل میزان تردد نسبت به‌مدت مشابه سال قبل تغییر نکرده و یا بعضاً افزایش هم داشته است.