شناسهٔ خبر: 162618 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان مطرح کرد؛

گشت و پایش شبانه روزی عرصه های دولتی در ایام تعطیلات توسط یگان حفاظت اراضی استان اصفهان

سرهنگ باقری - اصفهان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: این یگان در ایام تعطیلات در آماده باش کامل است و به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار کرد: به منظور پیشگیری و رفع تصرفات احتمالی در اراضی ملی استان، تدابیر اجرایی حفاظتی اندیشیده شده و عوامل یگان حفاظت اراضی ملی استان اصفهان برای پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی ملی و مقابله با آن از پیش از فرارسیدن تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ در آماده باش کامل قرار گرفتند و این مبحث همچنان ادامه دارد.   

وی افزود: با توجه به اینکه تعطیلات عید نوروز فرصت مناسبی برای سودجویان و زمین خواران نسبت به تعرض و تصرف در اراضی ملی و دولتی و سوء استفاده از بیت المال است، لذا یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بهره‌گیری از تجربیات سنوات گذشته و در راستای ماموریت سازمانی و ذاتی خود، تمامی توان و ظرفیت موجود را در این راستا به کارگرفته است.  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بیان اینکه مجموعه نیروهای یگان حفاظت از اراضی استان اصفهان آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده اند گفت: این فرماندهی با بهره‌گیری و استفاده از نیروهای انسانی هوشیار و آگاه، با ایمان و زبده، هیچ گونه اغماضی و امتیازی در بحث زمین خواری برای افراد سودجو قائل نیست.   

وی با اشاره به اینکه عوامل یگان حفاظت اراضی ملی استان با امکانات و تجهیزات لازم در این ایام به گشت زنی می‌پردازند تا با هرگونه تعرض و تجاوز به عرصه‌های ملی برخورد قانونی کنند، بیان کرد: مبحث حفاظت از عرصه‌های ملی تعطیلی ندارد و در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات با جدیت انجام می‌شود.