شناسهٔ خبر: 162623 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کنترل ۷۱۵ ناوگان اتوبوسی در استان مرکزی توسط کارشناسان حمل و نقل

عابدی اراک رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اجرای طرح ویژه کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری در سطح محورهای مواصلاتی استان همزمان با سفرهای نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، حامد عابدی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح ویژه کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری در سطح محورهای مواصلاتی استان همزمان با سفرهای نوروز ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: از ابتدای این طرح (۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۳) بطور میانگین روزانه ۴۲ دستگاه ناوگان اتوبوسی توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک بازرسی و کنترل شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقاء ایمنی در تردد ناوگان اتوبوسی عنوان کرد و افزود: بیشترین تخلف احصاء شده در بازدیدهای انجام شده در خصوص تجهیزات ایمنی بوده که تذکرات لازم به رانندگان و شرکت‌های مسافربری ارائه شده که درصورت مشاهده مجدد این تخلفات، متخلفین به کمیسیون رسیدگی به تخلفات معرفی می‌شوند.

به گفته عابدی اجرای طرح کنترل ناوگان اتوبوسی تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت تا مسافرین نوروزی به سلامت از محورهای مواصلاتی عبور کنند.