شناسهٔ خبر: 165431 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون عمران مجلس:

وزارت راه و شهرسازی ناامیدی در بخش مسکن را رفع کرد

علی اصغر خانی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص اقدامات وزارت راه گفت: وزارت راه توانسته ناامیدی را از بخش مسکن رفع کند و با جهشی که در این حوزه ایجاد شده می‌توان امیدوار بود که به اهداف موجود دست پیدا کنیم.

علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس در نشست مشترک وزیر راه و شهرسازی و شواری معاونین با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اقداماتی که وزیر راه و شهرسازی در دوران تصدی خود به انجام رسانده، بدون شک اقداماتی قابل توجه است و شاهد اقدامات بسیار مطلوبی در این وزارت‌خانه‌ایم که هم با برنامه و هم با سرعت قابل‌توجهی انجام شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: به‌خصوص در بخش مسکن بسیاری از مردم و نمایندگان مجلس کاملاً از توسعه این بخش ناامید شده بودند؛ اما وزیر راه و شهرسازی توانست به‌رغم عدم همکاری برخی دستگاه‌های دولتی، اقداماتی وسیع در بخش مسکن به انجام برساند و با پیگیری‌های مستمر وی بسیاری دیگر از دستگاه‌های دولتی نیز پای کار آمدند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدامات بخش مسکن بسیار امیدوارکننده است؛ برای مثال در استان سمنان و برخی دیگر از استان‌ها، جهشی بسیار عالی در بخش مسکن صورت گرفته و مردم رضایتمندی قابل توجهی از این امر دارند.

وی در ادامه در خصوص عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل نیز گفت: در بخش راه‌های روستایی نیز اقداماتی که صورت گرفته کاملاً مشهود است و بسیاری از مشکلات که در این زمینه وجود داشت، برطرف شده است.

خانی در ادامه تصریح کرد: در موضوع ترانزیت نیز اقدامات بسیار قابل توجهی انجام شده و نمایندگان و اعضای کمیسیون عمران این واقعیت‌ها را تصدیق می‌کنند.

وی ادامه داد: اقدامات بسیار مطلوبی در شرایطی که مشکلات بسیاری بر سر راه پروژه‌های عمرانی وجود دارد، انجام شده و همین مسئله می‌تواند نشان از آن داشته باشد که وزیر راه و شهرسازی یکی از بهترین وزرای دولت سیزدهم در حوزه اقدامات سازنده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بخش‌های مختلف حمل‌ونقل زائرین در سفرهای اربعین نیز جهش بسیار مطلوبی انجام شده و اکثر زائران از خدمات ارائه شده در این سفرها چه در بخش جاده‌ای و چه در بخش هوایی رضایت دارند.