شناسهٔ خبر: 165474 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر

پیام تبریک رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بمناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه همزمان با فرارسیدن روز کار و کارگر در پیامی این روز را تبریک گفت.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)، متن پیام تبریک رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم ” جامعه کارگری بایستی احساس تکریم بکند، احساس احترام بکند، احساس کند که قدر او دانسته می‌شود”. رهبر معظم انقلاب مدظلّه العالی

همراهان عزیز و گرامی؛ جهادگران جبهه‌ی کار و تولید با سلام و احترام دوازدهم اردیبهشت، یادآوری نقش مهم و اثرگذار ستون‌های اصلی خیمه‌ی تولید و اقتصاد است. 

شیوه‌ی تکریم و روایت قدرشناسی پیامبر گرامی اسلام (ص) از منزلت و مرتبه‌ی شریف کارگران را بازخوانی کنیم و بوسه‌ی مبارک رسول رحمت و مهربانی را بر دست‌های تلاشگر کارگر، شایسته‌ترین الگوی تجلیل و افتخارآمیزترین نماد احترام به کرامت و جایگاه رفیع این قشر معزّز و زحمتکش بدانیم. 

روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران زحمت کش که با اعتقاد راسخ و همت والای خود چرخ‌های صنعت کشور به‌خصوص در نهضت ملی مسکن را به گردش در می‌آورند و کار را عبادت و آن را سرلوحه خود قرار داده‌اند، تجلیل و قدردانی شود. بدینوسیله از سعی و کوشش بی‌وقفه و شبانه روزی شما همراهان عزیز و گرانقدر، که با همت والای خود در مسیر سربلندی ایران عزیز و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برمی دارید، تقدیر نموده و دست یکایک همراهان ارجمندم را به مهر می‌فشارم و امیدوارم، در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان سال” جهش تولید با مشارکت مردم” نام گرفته، در پرتو همراهی و همدلی، شاهد رشد و پیشرفت طرح بزرگ نهضت ملی مسکن بیش از پیش باشیم.