شناسهٔ خبر: 165485 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری استان همدان خبر داد؛

فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان

مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: اکیپ راهداری از هم اکنون مشغول آماده‌سازی و ارتقای ایمنی راه‌های استان برای سفرهای تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین راستا رفع ۲۱ نقطه حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع و اصلاح هستند.

آهکی تصریح کرد: امسال برای اولین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع ۲ اکیپ خط کشی امانی در راه‌های استان فعال می‌شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط محورهای همدان تسریع شود.

وی اظهار کرد: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون ۳ اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در محورهای نهاوند-فیروزان، ملایر- اراک و تویسرکان-خیرآباد هستند و به‌زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محورهای پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.

مدیرکل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در پایان گفت: از جمله اکیپ های فعال در سطح راه‌های استان همدان شامل، اکیپ های: نصب و تعمیر تابلو و علائم، نصب و تعمیر گاردریل، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، بهسازی و روکش آسفالت، درزگیری، چاله گیری و لکه گیری، تعمیر و ساخت ابنیه فنی، احداث و تکمیل زیرگذر، آزاد سازی حریم، گشت‌های راهداری، رنگ آمیزی سرعت‌کاه و تقاطع‌ها، نصب و تعمیر چراغ‌های چشمک زن، شیار لرزاننده، و اکیپ های تعریض راه و پل هستند.