شناسهٔ خبر: 165572 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی؛

مطالبات مردمی و آخرین وضعیت مباحث راه و شهرسازی شهر گناباد بررسی شد

ببینید | بررسی آخرین وضعیت مباحث راه و شهرسازی شهر گناباد در جلسه مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با رییس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و شهردار شهر گناباد مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه با رییس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و شهردار گناباد درخواست های مطرح شده از سوی شهردار را که مطالبه مردمی دارد، بررسی و در این خصوص دستوراتی صادر کرد.

‌به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی در جلسه با مهدی میرزایی رییس دادگستری، مرتصی امیری دادستان عمومی و انقلاب و مهران حسین زاده شهردار گناباد گفت: مسائل فنی و عمرانی شهر گناباد از سوی شهردار مطرح، بررسی و تصمیم گیری شد.

داعی در ابتدای جلسه از تلاش های همه جانبه رییس دادگستری گناباد در جهت مبارزه با زمین خواری هم از جنبه حقیقی و هم از جنبه دولتی که شامل حبس اراضی توسط سازمان ها و یا ادارات است، قدردانی ویژه کرد.

از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه رفع مشکلات اجرایی نهضت ملی مسکن، احداث ساختمان دادگستری، احداث کریدورهای ورودی و خروجی پروژه های نهضت ملی مسکن، پیگیری احداث پمپ بنزین و... می توان نام برد. گفتنی است در شهر گناباد ۱۰۱۰۷ متقاضی در نهضت ملی مسکن ثبت نام و تعداد ۴۹۸۳ متقاضی تایید نهایی شده اند.