شناسهٔ خبر: 165595 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مطرح کرد؛

رشد کیفی پروژه‌های عمرانی با توسعه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

خدایار روان بد خوزستان معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: امسال سال توسعه در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است و با این توسعه ضمن تحقق شعار سال، با در اختیار داشتن تجهیزات آزمایشگاهی منحصربه‌فرد پروژه‌های عمرانی باکیفیت در کشور ساخته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از روابط‌عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، خدایار روان‌بد، معاون توسعه مدیریت و منابع، حمیدرضا شیخ انصاری مدیرکل حوزه ریاست، ارزیابی عملکرد و روابط‌عمومی و شهرام جمعه خالدی ذیحساب و مدیرکل امور مالی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با حضور در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان ضمن بررسی عملکرد سال گذشته، برنامه‌های آزمایشگاه استان را در سال جدید مورد بررسی قرار دادند و با کارکنان آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان دیداری صمیمانه داشتند.

خدایار روان‌بد، معاون توسعه مدیریت و منابع در جمع همکاران آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در  حاشیه این دیدار گفت: امسال هدف اصلی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک توسعه و تجهیز آزمایشگاه‌های سراسر کشور به تجهیزات مدرن و منحصربه‌فرد آزمایشگاهی است.

روان‌بد اضافه کرد: طی دو سال اخیر برای نوسازی و بهسازی و خرید خودروهای نو در آزمایشگاه‌های سراسر کشور اقدام کردیم که همه این اقدامات در جهت انجام کامل مأموریت‌های محوله، امکان ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و کسب درآمد بیشتر و ارائه خدمات رفاهی مناسب به همکاران انجام شده است.

ناصر شعبانی، مدیرکل آزمایشگاه خوزستان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد آزمایشگاه استان طی سال گذشته و تشریح برنامه‌های امسال گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان طی سال گذشته موفق شده است با انجام قریب به ۷۰۰ هزار مورد آزمایش فنی و تخصصی، رکورد بی‌سابقه‌ای را به ثبت برساند.

شعبانی افزود: امسال ۳ نوع آزمایش جدید در بخش شیمی و دو نوع آزمایش جدید در بخش مقاومت مصالح برای ارائه خدمات مطلوب به کارفرمایان، مهندسین مشاور و پیمانکاران راه‌اندازی خواهد شد.

در این سفر مدیران ستادی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان از بخش‌های مختلف آزمایشگاه و همچنین برخی پروژه‌ها، شعب و واحدهای محلی مستقر در سطح استان بازدید و در دیداری صمیمانه با کارکنان این آزمایشگاه به بررسی و رفع مشکلات پرسنل پرداختند.