شناسهٔ خبر: 165607 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

پیشرفت عملیات راهسازی و انجام آسفالت گرم باند دوم تیران –سامان به ۳۵ درصد رسید

بهزاد شاهسوندی / اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: «عملیات راهسازی و انجام آسفالت گرم باند دوم تیران –سامان» به طول ۱۳.۵ کیلومتر در دست اجرا است که با تلاش های به عمل آمده پیشرفت فیزیکی آن به ۳۵ درصد رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: یکی از پروژه‌های در دست اجرا این اداره کل پروژه‌ای تحت عنوان «عملیات راهسازی و انجام آسفالت گرم باند دوم تیران –سامان» است.

وی افزود: طول این پروژه ۱۳.۵ کیلومتر می‌باشد و تاکنون با تلاش و اقدامات به عمل آمده پیشرفت فیزیکی آن به ۳۵ درصد رسیده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص وضعیت اعتبار و مبالغ هزینه شده برای این پروژه بیان کرد: مبلغ پیمان پروژه «عملیات راهسازی و انجام آسفالت گرم باند دوم تیران –سامان» ۲۶۰ میلیارد ریال بوده و تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرا هزینه شده است همچنین برای اتمام پروژه به مبلغ یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در این پروژه تشریح کرد: در حال حاضر ۵۵ تن میلگرد، چهار هزار مترمکعب بتن‌ریزی، ۷۰ هزار مترمکعب خاکریزی و ۲۰۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری برای پروژه فوق اجرا شده‌است.

شاهسوندی اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بهره‌گیری از متخصصان واجد شرایط و دارای صلاحیت در حال اجرای پروژه‌های راهسازی و ایمن سازی با سرعت و کیفیت مناسب است.