شناسهٔ خبر: 165690 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری مسابقه تیر اندازی بین راهداران محور هراز به مناسبت روز ایمنی

مازندران رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای لاریجان (هراز) از برگزاری یک دوره مسابقه تیر اندازی بین راهداران و کارکنان این اداره به مناسبت گرامی داشت روز ایمنی حمل و نقل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، کوروش روشن گفت: به همت هیات تیراندازی شهرستان آمل و به مناسبت گرامیداشت روز ایمنی حمل و نقل، راهداران محور ارتباطی هراز به رقابت تیراندازی پرداختند.

وی با اشاره به هدف برگزاری این مسابقات گفت: هدف از برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان ایجاد انگیزه بین کارکنان، افزایش شور، نشاط، امید و ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی کارکنان است. هر چقدر کارکنان شاداب‌تر، بانشاط‌ تر و سلامت‌تر باشند، رضایت مندی شغلی و بهره وری کاری آنان بیشتر خواهد بود.

روشن یادآور شد: ورزش از نیازهای اساسی جسم و روح است و مدیران باید با جدی گرفتن این موضوع انگیزه لازم برای توسعه ورزش به همراه داشتن روحیه ای فعال در میان کارمندان ایجاد کنند.

وی در ادامه گفت: مسابقه تیراندازی با حضور ۲۵ راهدار در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای لاریجان ( هراز ) برگزار شده که در پایان آقایان فرهاد صالحی، نبی‌اله زارع و پیمان حیدری به‌ترتیب عناوین اول تا سوم را از آنِ خود کردند.