شناسهٔ خبر: 165708 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به مناسبت روز معلم

نخجوانی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری، روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ متن پیام کاپیتان نخجوانی به این شرح است:

خداوند رحمان نخستین معلم انسان بود که کلمات را به او آموخت و پیامبران نیز آموزگارانی بودند که راه رسیدن به سعادت و دوری از شقاوت را به آدمی آموزش دادند. در این میان، معلمان بزرگوار هم ادامه‌دهنده چنین راه ارزشمندی بوده‌اند و هستند که اگر بگوییم کلید سعادت بشر در دست آنان است، هرگز سخن به گزاف نگفته‌ایم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری، دوازدهم اردیبهشت ماه را به اساتید و معلمان عزیز تبریک می‌گویم؛ هم آن دسته از معلمانی که شخصا سعادت کسب علم و فیض از محضر ایشان داشته‌ام و هم معلمان گرانقدری که در صنعت فرودگاهی جامه شریف معلمی و استادی بر تن کرده‌اند و دغدغه شیرین تعلیم و تربیت نسل آینده این صنعت را دارند.

از خداوند متعال سعادت دنیا و آخرت را برای شما معلمان گرانقدر خواستارم و از این‌که در خانواده بزرگ صنعت فرودگاهی، شما بزرگواران نیز حضور فعال و پربرکت دارید، خداوند را شکر می‌کنم.