شناسهٔ خبر: 165726 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک سرپرست اداره کل راه وشهرسازی به مناسبت روز کارگر

دکتر عطائی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در پیامی فرا رسیدن روز کارگر را به تمامی کارگران و تلاشگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، در متن پیام رسول عطائی  سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی آمده است: ۱۱ اردیبشهت روز کارگـر، فرصت مناسبــی برای قدردانی افراد بی‌ادعایی که خالصانه برای اعتلای نام ایران تلاش می‌کنند، تلاش‌هایی که کمتر در دید عموم مردم منعکس می‌شود.

نقش جامعه کارگری، به خصوص امسال همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، رکن تحقق جهش تولید، کارگر است و  نقش یک کارگر ماهر، با روحیه و پرانگیزه در جهش تولید، یک نقش غیر قابل انکار است.

بی‌تردید موفقیت در تمامی عرصه های فعال کشور به خصوص عرصه راه و شهرسازی و اجرای طرح های این حوزه بدون تلاش، حمایت و همدلی میسر نیست و در این بین، همکاران خدوم ما در کسوت کارگری در بخش‌های مختلف، نقش بسیار مهمی در جهت پیشبرد اهداف حوزه راه و شهرسازی دارند.

اینجانب ضمن ارج نهادن زحمات مجاهدان تلاشگر، فرا رسیدن روز کارگر را به تمام کارگران و تلاشگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به خصوص کارگران خدوم فعال در عرصه راه وشهرسازی تبریک عرض نموده و توفیق و سربلندی را برای همه عزیزان از درگاه خداوند متعال خواستارم.