شناسهٔ خبر: 165742 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کلیبر در آذربایجان شرقی اعلام کرد:

شانه سازی ۱۰۰ کیلومتر راه در شهرستان کلیبر

شانه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کلیبر از شانه سازی ۱۰۰ کیلومتر راه در این شهرستان به منظور افزایش ایمنی راه ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی یاشار محمدخانی؛ رییس  اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کلیبر گفت: نبود شانه جاده موجب می شود که در مواقع ضروری، خودروها در باند اصلی جاده توافق کرده و مشکلاتی برای سایر رانندگان به وجود بیاورند.

وی افزود: راهداران شهرستان کلیبر در سال گذشته با شانه سازی ۱۰۰ کیلومتر راه، زمینه ارتقای ایمنی این راه ها را فراهم کردند و امسال نیز عملیات شانه سازی در محورهای مواصلاتی شهرستان ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کلیبر  همچنین با اشاره به بهبود کیفیت جاده های شهرستان در سال گذشته گفت: عملیات روکش آسفالت در ۳۰ کیلومتر از جچراه های شریانی، اصلی و فرعی این شهرستان اجرا شده و آسفالت باکیفیت در اختیار بهره برداران جاده ها قرار گرفت.

محمدخانی در ادامه با بیان اینکه شهرستان کلیبر یک منطقه کوهستانی است و در فصل های مختلف سال که غلیظ در جاده ها وجود دارد، خط کشی جاده ها را اقدامی اساسی در کمک به ایمنی تردد کنندگان دانست.

وی افزود: ۱۵۰ کیلومتر از جاده های شهرستان در سال ۱۴۰۲ خط کشی شد.