شناسهٔ خبر: 165856 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان خبر داد؛

تخصیص پروژه به بیش از ۴۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان جرقویه

فرازبخت اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان گفت: از متقاضیان حائز شرایط فعال طرح نهضت ملی مسکن شهرستان جرقویه تا کنون بیش از ۴۰۰ متقاضی تخصیص پروژه شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ محمد هادی فرازبخت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان اظهار کرد: شهرستان جرقویه دارای ۲ بخش، ۴ دهستان و ۴ شهر به نام‌های نیک آباد، محمدآباد، نصرآباد و حسن آباد است و اقدامات موثری در راستای تامین مسکن اقشار مختلف این شهرستان به عمل آمده است.
 
وی افزود: از جمله اهم این اقدامات در حوزه مسکن می‌توان به تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن، انجام قرعه کشی و تخصیص پروژه، اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال اشاره کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان بیان کرد: مطابق با آخرین آمار، بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان جرقویه ثبت نام کردند که از این تعداد پس از بررسی و پالایش‌های لازم افزون بر ۱ هزار و ۲۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند.

وی با بیان اینکه در شهرستان جرقویه تا کنون برای بیش از ۴۰۰ متقاضی تخصیص پروژه انجام شده است، گفت: به تفکیک در شهر نیک آباد بیش از ۷۰۰ نفر، در شهر نصرآباد بالغ بر ۱ هزار و ۲۰۰ نفر، در شهر محمدآباد افزون بر ۸۰۰ نفر و در شهر حسن آباد بیش از ۶۷۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

فرازبخت با اشاره به تامین زمین برای ساخت بیش از یک هزار واحد مسکونی در این شهرستان، عنوان کرد: در شهر نیک آباد ۲ قطعه زمین به مساحت‌های ۵ و ۸.۵ هکتار الحاق شد که زمین ۵ هکتاری مصوب، ابلاغ و طرح تفکیکی فاز یک و دو توسط مشاور تهیه و مصوب شده و الحاق زمین ۸.۵ هکتاری نیز مصوب، ابلاغ و در مرحله تهیه فاز یک توسط مشاور است.