شناسهٔ خبر: 165882 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معرفی عناوین پایان نامه‌های مورد حمایت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان

بندر انزلی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان عناوین پایان نامه‌های مورد حمایت این اداره کل را معرفی کرد و گفت: عناوین یاد شده در سامانه ساتع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بارگذاری شده و دانشگاه‌ها می‌بایست حداکثر تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به بارگذاری پروپوزال‌های دانشجویان خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، مهرداد رجبی با تشریح عناوین پایان نامه‌های مورد حمایت این اداره کل، اظهار داشت: ۶ عنوان در مقطع کارشناسی ارشد در حوزه‌های امور بندری و اقتصادی و همچنین برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع مورد تأیید است. 

وی افزود: بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان در شرکت‌های حمل‌ونقل، ارائه مدل بیش چابکی در زنجیره تامین بنادر دریایی، ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان در بنادر با استفاده از توانمندی‌های تکنولوژی سرویس گرا، بررسی معماری تکنولوژی‌های کلان داده و ضرورت بهره برداری از آن در سیستم‌های زنجیره تامین الکترونیکی بندر، تاثیر دیجیتالی شدن بر عملکرد اداره کل و بررسی نقش فرهنگ دیجیتال و تاثیر قابلیت زنجیره تامین و همچنین مطالعه میزان تاثیرگذاری اخلاق سازمانی مدیران سازمان بر عملکرد کارکنان از جمله ۶ عنوان مطرح شده است. 

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به مهلت بارگذاری دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: عناوین یاد شده در سامانه ساتع وزارت عتف (علوم، تحقیقات و فناوری) بارگذاری شده و دانشگاه‌ها می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به بارگذاری پروپوزال‌های دانشجویان خود اقدام کنند. 

رجبی تصریح کرد: بدیهی است پس از بررسی پیشنهادهای بارگذاری شده در دبیرخانه شورای مطالعات و سیاست‌های راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی، بهترین پروپوزال برای هر عنوان جهت بهره مندی از حمایت انتخاب خواهد شد. 

به گفته وی، شرکت کنندگان در صورت نیاز به توضیحات با شماره‌های ۰۱۳۳۴۴۹۹۲۸۸۲ و ۰۱۳۴۴۹۹۲۹۱۷ دفتر مطالعات و تحقیقات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان تماس بگیرند.