شناسهٔ خبر: 166119 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان هشترود خبر داد؛

آسفالت ریزی ۵۳ کیلومتر راه در هشترود

شرقی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان هشترود گفت: در طول سال ۱۴۰۲ در مجموع ۵۳ کیلومتر راه اصلی، فرعی، شریانی و روستایی آسفالت ریزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی وحید آخوندزاده رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان هشترود گفت: در سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۱ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های اصلی، فرعی و شیانی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه احداث و آسفالت راه‌های روستایی نیز با جدیت در شهرستان هشترود دنبال می‌شود، افزود: ۴۲ کیلومتر راه وستایی نیز در سال گذشته احداث و آسفالت شد که در مجموع میزان آسفالت‌ریزی جاده‌های اصلی و روستایی به رقم ۵۳ کیلومتر رسید.

آخوندزاده با بیان اینکه در کنار ساخت راه‌های جدید و روکش آسفالت محورهای موجود، ارتقای ایمنی راه‌ها نیز در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: ۱۸۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان هشترود در سال گذشته خط‌کشی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان هشترود، شانه سازی برای راه‌های شهرستان را از مصادیق ارتقای ایمنی راه‌ها دانست و اضافه کرد: با تلاش راهداران ۲۵ کیلومتر از محورهای شهرستان شانه سازی شده است.

آخوندزاده همچنین از تردد ۲۲ هزار و ۷۷۱ مسافر در شهرستان هشترود در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: ناوگان حمل‌ونقل بار شهرستان هم ۴۰۰ هزار تن بار را در این مدت حمل کرده است.