شناسهٔ خبر: 166169 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور ارتقای ایمنی انجام شد؛

آغاز اجرای عملیات فیتیله‌زنی و تسطیح رویه آسفالتی پل سرچم محور ترانزیت زنجان_میانه

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود از فتیله‌زنی و تسطیح رویه آسفالتی پل سرچم محور ترانزیت زنجان_میانه به مساحت ۶ هزار متر مربع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، میثم زارعی، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجانرود گفت: در راستای ارتقای ایمنی تردد، کاهش تصادفات رانندگی و از همه مهم‌تر افزایش رضایت کاربران جاده‌ای در محور ترانزیت زنجان_میانه، ۶ هزار متر مربع از پل سرچم تسطیح و فتیله‌زنی شد.

وی ادامه داد: با توجه به بار ترافیکی ناشی از محور ناوگان عبوری، ترافیک بالای محور، تنش ناشی از ترمز ماشین‌آلات سنگین و شرایط جوی حاکم موجب موج‌زدگی (فیتیله شدگی) رویه راه در کیلومتر ۷۵ ترانزیت زنجان _میانه عملیات فتیله‌زنی و تسطیح محور صورت گرفت.

زارعی افزود: از دلایل اصلی این اقدام، ایمن‌سازی و همچنین افزایش رضایتمندی کاربران جاده است که به صورت امانی انجام شد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به پیگیری صورت گرفته، تعمیر اساسی و اجرای روکش بتنی مسلح در پیش دال‌های این پل نیز در دست اقدام است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجانرود تصریح کرد: ضمناً تقاطع دولاناب، ورودی روستای کهاب، آبرو کیلومتر ۳۵، ترانزیت زنجان_میانه و پل دو دهانه ینگجه، زهکشی پل روستای چپ چپ و یامچی از دیگر اقدامات در حال انجام این اداره در حوزه تعمیرات ابنیه فنی است.