شناسهٔ خبر: 108439 - سرویس جاده‌ای

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

آغاز عملیات اجرایی آزادراه لامرد_پارسیان با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و شرکت ایمیدرو/تاکید بر تداوم هماهنگی‌ها در اجرای طرح‌های ارتقاء ایمنی جاده‌ها

آزاد راه خرم آباد اراک.jpg آغاز عملیات اجرایی آزادراه لامرد_پارسیان با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و شرکت ایمیدرو و تاکید بر تداوم هماهنگی‌ها در اجرای طرح‌های ارتقاء ایمنی جاده‌ها مهم‌ترین اخبار حمل و نقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

آغاز عملیات اجرایی آزادراه لامرد_پارسیان با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و شرکت ایمیدرو/ بهره‌برداری در آزادراه اصفهان_شیراز از اردیبهشت ماه

مدیرکل دفتر امور مجریان آزادراه‌ها از قرارداد مشارکت ساخت آزادراه لامرد_پارسیان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و شرکت ایمیدرو و بهره‌برداری از آزادراه اصفهان_شیراز در اردیبهشت ماه خبر داد.

آغاز آزمون های ادواری متقاضیان ورود به عرصه حمل و نقل جاده ای

معاون حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از آغاز دوره‌های شش ماه آزمون ادواری متقاضیان ورود به عرصه حمل و نقل جاده‌ای در استان تهران خبر داد.

برگزاری جلسه کارگروه روان‌سازی و توسعه ترانزیت با حضور بخش خصوصی/ هدفگذاری برای تحول در صنعت ترانزیت کشور با همکاری نزدیک بخش خصوصی و دولتی

اولین جلسه کارگروه روان‌سازی و توسعه ترانزیت در سال ۱۴۰۱ به با هدف شناسایی و رفع مشکلات ترانزیت کشور برگزار شد.

هماهنگی و مشارکت دستگاه‌ها در اجرای طرح نوروزی/تاکید بر تداوم هماهنگی‌ها در اجرای طرح‌های ارتقای ایمنی جاده‌ها/ کاهش ۶ درصدی تصادفات درنوروز ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته

اعضای کمیسیون ایمنی راه‌های وزارت راه و شهرسازی در نشست این کمیسیون ضمن تایید مشارکت همه دستگاه‌ها در اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۱ بر ضرورت تداوم این هماهنگی‌ها در طرح‌های ارتقای ایمنی تاکید کردند.

بار کامیون حامل مرغ غیربهداشتی و بدون بارنامه در قزوین به مقصد نرسید

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از شناسایی و توقیف خودروی یخچال‌دارحامل مرغ غیربهداشتی، دارای اضافه تناژ و بدون بارنامه در راه‌های این استان خبر داد.

تسهيل سفر از جنوب كشور به استان های شمالی با محور گرمسار- فيروزكوه

معاون وزير راه و شهرسازی در بازديد از زيرساخت‌های حمل و نقل سمنان از تسهيل سفر از جنوب كشور به استان‌های شمالی با محور گرمسار- فيروزكوه خبر داد.

تفاهمنامه همکاری میان وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی امضا شد

تفاهمنامه همکاری مشترک میان وزارت راه و شهرسازی و وزارت جهاد کشاورزی با هدف تسهیل در واردات کالاهای اساسی به امضای وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی رسید.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری:

صدور بارنامه در کشور فقط به صورت الکترونیکی انجام می‌شود

در راستای تحقق دولت الکترونیک مطابق سیاست های دولت سیزدهم و در پی مصوبات معاون اول رئیس‌جمهوردر مورخ هشتم آبان‌ماه ۱۴۰۰، حذف فیزیک بارنامه محقق شد.