شناسهٔ خبر: 108998 - سرویس جاده‌ای

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

امضاء توافقنامه جامع حمل و نقل بین ایران و روسیه/ ساخت سه هزار کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۱/ خسارت مالی به راه‌های روستایی در پی جاری شدن سیل در اردبیل

کاهش تردد امضاء توافقنامه جامع حمل و نقل بین ایران و روسیه، ساخت سه هزار کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۱ و خسارت مالی به راه‌های روستایی در پی جاری شدن سیل در اردبیل، مهم‌ترین اخبار حمل و نقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

خسارت مالی به راه‌های روستایی در پی جاری شدن سیل در اردبیل/ برقراری تردد در محورهای روستایی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جاری شدن سیل در مسیرهای روستایی استان و ایجاد خسارت مالی به راه‌های روستایی خبر داد و گفت: در حال حاضر عبور و مرور در مسیرها را برقرار کردیم.

تکمیل محور ورودی گرمی - پارس‌آباد تا پایان هفته/ بهره‌برداری از ۵۰ کیلومتر بزرگراه در اردبیل تا پایان سال ۱۴۰۱

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل محور ورودی گرمی - پارس‌آباد تا پایان هفته و بهره‌برداری از ۵۰ کیلومتر بزرگراه در اردبیل تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.

اجرای طرح ساماندهی وانت بارها در کشور با استفاده از ظرفیت بازارگاه‌های الکترونیکی بار

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ا گفت: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، طرح ساماندهی وانت بارها در کشور با استفاده از ظرفیت بازارگاه های الکترونیکی بار اجرا می‌شود.

سمینار " الگوی تهیه گزارش‌های طرح اختلاط آسفالت داغ" برگزار شد

کارشناس دفتر نظامات آموزشی، تدوین ضوابط و استانداردها از برگزاری سمینار تخصصی الگوی تهیه گزارش‌های طرح اختلاط آسفالت داغ به روش "مارشال" در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خبر داد.

توافق برای تکمیل و راه‌اندازی گذرگاه ریلی شمال - جنوب

در پایان سفر وزیر راه و شهرسازی کشورمان به مسکو، توافقات دو جانبه ایران و روسیه در زمینه گسترش همکاری‌های جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی و بررسی اجرایی شدن تفاهم‌نامه اتمام گذرگاه ریلی شمال-جنوب در سفر به مسکو بررسی شد.

 کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای با اجرای باند دوم محور بروجن- مبارکه

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ۲۸.۵ کیلومتر از پروژه باند دوم محور بروجن- مبارکه باقیمانده گفت: عملیات اجرایی آن با سرعت مطلوب و طی دو قرارداد در حال اجرا است.

جذب تسهیلات بانکی به منظور توسعه پروژه‌های زیربنایی/انعقاد قرارداد ۳۳۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه خرم آباد- پل دختر

سرپرست دفتر مشارکت و جذب سرمایه گذاری شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از انعقاد قرارداد ۳۳۰ میلیارد تومانی برای کمک به پیشرفت پروژه خرم آباد- پل دختر خبر داد.

ساخت سه هزار کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۱

افق پیش روی سال ۱۴۰۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ساخت سه هزار کیلومتر راه های روستایی و تکمیل پروژه های قبلی است.

توافقنامه جامع حمل و نقل بین ایران و روسیه امضاء شد

وزرای ایران و روسیه در زمینه های حمل و نقل در شقوق مختلف توافقنامه جامع همکاری در مسکو امضا کردند.

ارتقاء ایمنی جاده‌های استان زمینه ساز سفرهای ایمن است

در اولین کمیسیون ایمنی حمل و نقل خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۱ بر اولویت بندی در ایمن سازی جاده ها برای ایجاد سفر های بدون خطر مطرح شد.