شناسهٔ خبر: 4169 - سرویس مسکن و شهرسازی

ولی‌پور به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد؛

آغاز فروش اراضی تجاری پردیس/ درآمد حاصله صرف تامین خدمات مسکن مهر می‌شود

حسن ولی پور مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس از انتشار آگهی فروش اراضی تجاری این شهر و صرف درآمد حاصل از آن برای تامین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر خبر داد.

حسن ولی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه آگهی فروش اراضی تجاری شهر جدید پردیس امروز و فردا ۲۰ و ۲۱ بهمن در روزنامه ایران چاپ می‌شود اظهار کرد: این اراضی دارای کاربری‌های مختلفی از جمله تجاری، مسکونی، خدماتی، درمانی، فرهنگی و ورزشی هستند.

وی ادامه داد: درآمد حاصل از فروش این اراضی که به خزانه وارد می‌شود صرف تکمیل تاسیسات زیربنایی و خدمات روبنایی خواهد شد.

برای دیدن آگهی فروش اراضی تجاری شهر جدید پردیس اینجا کلیک کنید

به گفته مدیرعامل شهر پردیس، فروش این اراضی با شرایط ویژه‌ای صورت می‌پذیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به پرداخت ۳۰ درصد مبلغ به صورت نقد و پرداخت باقیمانده مبلغ در اقساط ۴۸ ماهه اشاره کرد.

ولی‌پور پیش از این درباره دلیل فروش این زمین‌ها به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی چنین توضیح داده بود: با موافقت وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید قرار بر این است که تامین هزینه‌های تاسیسات زیربنایی و روبنایی از دوش مردم برداشته شود. به این ترتیب سهم آورده‌های مردمی کم می‌شود و خود را موظف می‌دانیم هر هفته گزارشی از وضعیت پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر پردیس به شرکت عمران شهرهای جدید ارسال کنیم. /