شناسهٔ خبر: 46751 - سرویس وزارتی

به مناسبت سومین سالگر تاسیس پایگاه خبری انجام شد؛

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وارد چهارمین سال فعالیت رسانه‌ای شد/ مرور ۹۰ نقد، پیشنهاد و تقدیر نسبت به عملکرد ۳ ساله

طرح امروز ۱۸ آذر، چهارمین سال فعالیت پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی آغاز شد و به همین مناسبت با حدود ۹۰ نفر از مدیران ارشد و میانی وزارتخانه درباره عملکرد ۳ سال گذشته این رسانه صحبت کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروزه نقش روزافزون رسانه ها در حیات اجتماعی انسان ها امری اجتناب ناپذیر است و مسلما  با توجه به اهمیت و جایگاه رسانه ها در عصر کنونی، آنچه که در سازمانها اهمیت می یابد و می تواند آنان را در جهت نیل به اهداف خود یاری دهد برقراری ارتباط و اطلاع رسانی صحیح و به موقع از کارهای انجام شده در جهت روشنگری افکار عمومی است.

در واقع اطلاع رسانی می تواند نقش مثبتی در تغییر نگرش مردم نسبت به عملکرد آن سازمان ایجاد کند و زمانیکه مخاطب با اطلاع رسانی دقیق، نسبت به کارهای انجام شده آگاهی پیدا کرد این موضوع سبب جلب مشارکت بیشتر مردم و نیز میزان رضایت از عملکرد آن سازمان محسوب خواهد شد.

در اهمیت اطلاع رسانی از عملکرد سازمان ها همین بس که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به کرات توصیه فرمودند که مردم را از امورات آگاه سازید، در همین راستا نیز دکتر عباس آخوندی در اهمیت اطلاع رسانی اخبار سازمان ها که همیشه از دغدغه های ایشان بوده و هست به کرات اظهار داشتند: در دنیای امروز بدون گردش آزاد اطلاعات که اصحاب رسانه حامی آن هستند نمی توان از کرامت آدمی و حفظ حقوق شهروندی سخن راند.

لذا با توجه به اهمیت جایگاه این مهم  و ضرورت آن در وزارت راه و شهرسازی، سال ۱۳۹۳هجری شمسی و در دولت یازدهم به دستور دکتر آخوندی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در راستای اطلاع رسانی صحیح و دقیق از عملکرد وزارتخانه  تاسیس شد و در این سالها ایشان بارها از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمایت کرده و اظهار امیدواری کردند که پایگاه خبری وزارتخانه باید پیشتاز اجرای قانون دسترسی آزاد به اطلاعات باشد و این امر را از اهداف مهم پایگاه خبری دانسته اند.

اکنون سه سال از آغاز به کار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با تمام فراز و نشیب های آن سپری شده و ما در آغاز ورود به چهارمین سال فعالیت پایگاه خبری با ۹۰ تن از معاونین، مشاورین و مدیران زحمتکش وزارت راه و شهرسازی در حورزه های حمل و نقل و مسکن و شهرسازی درباره عملکردمان صحبت کرده ایم که در لینک های زیر می توانید مطالعه کنید:

دیدگاه های مدیران ارشد حوزه حمل‌و‌نقل درباره عملکرد ۳ ساله پایگاه خبری

دیدگاه های مدیران ارشد حوزه مسکن و شهرسازی درباره عملکرد پایگاه خبری

دیدگاه های مدیران میانی حوزه مسکن و شهرسازی

دیدگاه های مدیران میانی حوزه های هوایی، بندری، ریلی و جاده ای

دیدگاه های مديران‌كل استان‌ها در خصوص عملكرد ۳ ساله پايگاه خبری

دیدگاه های مدیران راهداری استان ها در خصوص تاسیس پایگاه خبری