شناسهٔ خبر: 46713 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

به بهانه ورود به چهارمین سال فعالیت پایگاه خبری مطرح شد؛

اظهارات مديران‌كل استان‌ها در خصوص عملكرد ۳ ساله پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی/ تاکید بر نقش پایگاه خبری در اطلاع رسانی شفاف و به موقع رویدادها

طرح با فرا رسیدن سومین سالروز تاسیس پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بهانه‌ای شد تا بار دیگر به سراغ مدیران کل راه و شهرسازی در استان‌ها رفته و جویای نظرات آن‌ها درخصوص عملکرد این مجموعه خبری طی سه سال گذشته شویم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، این رسانه طی سه سال گذشته همواره تلاش کرد تا طی گفتگوهای متعدد با مدیران و متخصصان حوزه راه و شهرسازی در استان‌های کشور، اطلاعات و اقدامات انجام گرفته در بخش عمرانی از سوی دولت تدبیر و امید را منعکس کند.

 در این راستا برآن شدیم تا همزمان با سومین سالروز راه‌اندازی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عملکرد این رسانه را بررسی کنیم. به همین منظور به سراغ مدیران کل راه و شهرسازی استان ها رفتیم تا  دیدگاه ها و نقطه نظرات آنها در این خصوص را جویاشدیم.

گزارش زیر نظرات و پیشنهادات و انتقادات قریب به اتفاق مدیران کل راه و شهرسازی استان های کشور است که در ادامه می‌خوانید:

علیمردانی: با توجه به سن پایگاه به آن نمره خوبی می دهم/ تاکید بر ارتقای روابط پایگاه با استان‌ها

محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویر احمد درباره فعالیت پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: عملکرد پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی را نسبت به سن آن خوب و قابل قبول ارزیابی می کنم

 وی در ادامه اظهار داشت : به عقیده من تلاش برای ارتقای روابط پایگاه با استان‌ها و انعکاس اخبار تخصصی‌تر و علمی و فنی‌تر در حوزه‌های مختلف می تواند در بهتر شدن عملکرد این پایگاه خبری مفید باشد چراکه اعلام نکته‌های شاخص، مخاطبان آن را بیشتر خواهد کرد.

مالکی: رضایت از اطلاع‌رسانی به موقع و خوب پایگاه خبری/ تاکید بر تسهیل ارتباط بین مدیران کل و پایگاه خبری

مسعود مالکی مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان درباره عملکرد ۳ سال گذشته پایگاه خبری اظهار داشت: به عقیده من همواره اطلاع رسانی به موقع و خوبی از سوی پایگاه خبری در طول خدمتش شاهد بودیم، ایجاد شرایطی برای تسهیل ارتباط بین مدیران کل و پایگاه خبری می‌تواند در تسریع انتشار اخبار مفید باشد، امری که ما در استان به شدت تمایل داشته و دنبال می‌کنیم.

خاوری: پایگاه خبری منبعی قابل استناد برای تمامی مخاطبان است

علی خاوری مدیرکل اداره راه و شهرسازی گیلان نیز درباره پایگاه گفت: قطعا این رسانه فعالیتی روشنگرانه در اجتماع داشته و اقدامات آن بسیار کارساز و موثر بوده است. تشکیل پایگاه خبری یکی از اقدامات بسیار خوب وزارت راه و شهرسازی به شمار می‌رود که تا کنون نیز عملکرد قابل قبولی ارائه کرده است.

هرچند اخبار وزارت راه و شهرسازی نسبت به سایر وزارت‌خانه‌های کشور کمتر است ولی پایگاه خبری در این مدت نقش کلیدی در این حوزه ایفا کرده و فعالیت‌های آن را به خوبی منتشر کرده است به گونه‌ای که تبدیل به یک منبع قابل استناد برای همگان شده است.

شریفی: تاکید بر نقش چشمگیر و ارتباط صمیمانه و مستقیم پایگاه خبری با مدیران کل استان/ لزوم ارتباط پایگاه خبری با استانداری‌ها

مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه درباره فعالیت ۳ ساله پایگاه خبری نیز گفت: پایگاه خبری بدون شک در حوزه انتشار اخبار وزارتخانه بسیار خوب عمل کرده و همواره ارتباطی صمیمانه و مستقیم با مدیران کل استانی در سراسر کشور داشته است.

ارتباط این پایگاه خبری با استانداری‌ها نیز می‌تواند در انتشار اخبار بیشتر استان‌ها در حوزه‌های مربوطه تأثیر داشته و بخش عمده‌ای از عملیات اجرایی در این بخش را در بر بگیرد.

رستمی: پایگاه خبری منبعی مطمئن برای مطالعه نقطه‌نظرات و رویکرد وزارت راه و شهرسازی

فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی بوشهرنیز درباره عملکرد سه ساله پایگاه خبری گفت: من یکی از طرفداران پایگاه خبری بوده و هر شب مطالب آن را پیگیری و مطالعه می‌کنم، به تصور من این پایگاه یکی از منابع اصلی برای کسب اطلاعات مورد نیاز از حوزه‌های گوناگون وزارت راه و شهرسازی بوده و مورد استفاده تمامی ادارات راه و شهرسازی قرار می‌گیرد.

پایگاه خبری منبعی برای مطالعه نقطه نظرات وزیر راه و شهرسازی، معاونین و مدیران وی بوده و به تصور من انتشار بیشتر اخبار از حوزه‌های استانی امر مطلوبی است که در سراسر کشور از آن استقبال می‌کنیم.

محمد نادر محمد زاده: خلاء اطلاع‌رسانی منسجم در وزارت راه و شهرسازی با تشکیل پایگاه خبری برطرف شد

محمد نادر محمد زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به مناسبت سومین سالگرد تاسیس پایگاه خبری گفت: وقتی سخن از دنیای رسانه و نشر اطلاعات می‌شود، اولین مساله‌ای که به ذهن خطور می‌کند خبررسانی و اطلاع رسانی در کمترین زمان ممکن به منظور ارضاء حس کنجکاوی مخاطبان است .

 دنیای امروز، دنیایی است سرشار از شاخه‌ها و زیر شاخه‌های علمی و فنی که تخصص گرایی در همه آنها حرف اول را می زند، بالطبع نحوه اطلاع رسانی نیز در هر حوزه نیازمند آگاهی و داشتن اطلاعات کافی از آن حوزه خواهد بود.

بدون شک تشکیل پایگاه خبری جهت نشر اطلاعات در حوزه وسیع راه و مسکن اتفاقی میمون بوده است. سالها خلاء اطلاع رسانی منسجم در این حوزه احساس می شد که خوشبختانه طی سال‌های اخیر با راه‌اندازی این پایگاه خبری شاهد انسجام و تسریع در نشر اخبار هستیم، امید است با عنایت بیشتر تمامی معاونین وزیر محترم و مدیران کل راه و شهرسازی شاهد رشد و شکوفایی روزافزون این مرکز خبری باشیم.

محمد ساردویی: عملکرد پیشین پایگاه خبری نشان از پویایی، زنده بودن و فعال بودن آن است

محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان درباره پایگاه خبری گفت: نشر مطالب در این پایگاه خبری موجب شده است که ما نیز در استان‌ها تلاش بیشتری برای انجام خدمت و اطلاع رسانی آن به مخاطبان خود انجام دهیم و عملکرد خود را در قالب خبر، عکس و گزارش در اختیار پایگاه خبری قرار دهیم.

اخبار، گزارش و اطلاعات منتشر شده در پایگاه خبری بیان کننده اهداف وزارت راه و شهرسازی بوده و دارای پتانسیل خیلی خوبی است.

به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی کرمان جنوبی هر روز اخبار و گزارش های پایگاه خبری را رصد و ارزیابی می کنم، ما حتی در کرمان جنوبی تیمی تشکیل داده‌ایم و از مطالب این پایگاه خبری بولتنی با موضوعات مختلف تهیه می‌کنیم.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان: نقش چشمگیر پایگاه خبری در اطلاع رسانی شفاف و به موقع اقدامات وزارت راه و شهرسازی

سیدکمال‌الدین میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام درباره فعالیت ۳ ساله پایگاه خبری نیز گفت: راه‌اندازی این پایگاه اطلاع رسانی لازم و ضروروی بود و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید تمام اقدامات انجام شده توسط مسئولین به مردم اطلاع رسانی و گزارش شده و مردم در جریان اقدامات انجام شده مسئولین قرار بگیرد.

این پایگاه خبری توانسته است اخبار وزارت راه را اطلاع رسانی کند ولی باز نیازمند این است که متوازن با بزرگی وزارت راه و شهرسازی رشد کند و  بتواند عملکرد وزارت راه و شهرسازی را  به خوبی منعکس کند.

به تصور من تولید محتوی در این پایگاه خبری باید افزایش یابد و نیز شهرستان‌ها و ادارات کل مستقر در شهرستان‌ها باید به کمک این پایگاه خبری آمده و همکاری تنگاتنگی با خبرنگاران پر تلاش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی داشته باشند.

حسن صبوری: انتشار اخبار در پایگاه خبری باعث ایجاد تفسیر درست از سوی مخاطبان شد

حسن صبوری مدیرکل راه وشهرسازی استان قم درباره عملکرد پایگاه خبری نیز گفت: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به مثابه یک شبکه ارتباطی، به ذهنیت‌ها و افکار مخاطبان شکل می‌دهد.

توانایی و قدرت دسترسی، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و سرعت ارسال و انتقال اطلاعات و پیام‌های رسانه‌ای، مشارکت فعال استان ها، تعاملی بودن و واکنش دوسویه کانال تلگرامی آن، برقراری ارتباط، راستی نمایی، گستردگی پوشش و ... از جمله مزایای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی است که باعث می شود مخاطبان وزارت راه و شهرسازی اطلاعات و اخبار خود را از این پایگاه دریافت نمایند.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با ویژگی‌هایی همچون توجه به هدف پیام، درک صحیح پیام و اینکه پیام ارائه شده چه رسالتی برای مخاطب خود دارد، باعث می شود تا مخاطب تفسیر درستی نسبت به اقدامات این وزارتخانه و رسیدن به پاسخ سوالات خود داشته باشد.

کلیم‌اله وثوقی: سرعت، دقت و  صحت ارائه اخبار از سوی پایگاه خبری قابل قبول است

کلیم‌اله وثوقی مدیرکل راه و شهرسازی زنجان درباره نوع فعالیت پایگاه خبری گفت: اخبار و اطلاعات لازم تخصصی را  از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی دریافت می‌کنم. سرعت، دقت و  صحت ارائه خبر و مطالب موجود در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی تاثیر آنرا در اطلاع رسانی افزایش داده و طی چند سال گذشته این پایگاه خبری عمکلرد قابل قبولی ارائه کرده است.

سید عبدالمجید نژاد صفوی: راه‌اندازی پایگاه خبری یکی از اقدامات خوب و ارزشمند وزارت راه و شهرسازی بود

سید عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان درباره راه اندازی پایگاه خبری گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب و ارزشمند و موثر وزارت راه و شهرسازی راه اندازی پایگاه خبری برای اطلاع رسانی بوده است. در چند سال گذشته پایگاه خبری توانسته نقش واقعی خود را در اطلاع رسانی به موقع و دقیق و شفاف از اقدامات انجام شده در وزارت راه وشهرسازی در مرکز و دیگر استان ها ارائه کند، قطعا استمرار و افزایش توان پایگاه خبری می تواند خیلی از فعالیت های گسترده این وزارتخانه بزرگ را پوشش دهد.

توحید اخلاقی: پایگاه خبری روند پیشرفت را طی می کند

توحید اخلاقی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی درباره فعالیت ۳ ساله پایگاه خبری نیز گفت: پایگاه خبری با تلاش خبرنگاران و تحریریه خود هر سال رو به پیشرفت بوده و نواقص و اشکالات را برطرف کرده است و در آینده شاهد عملکرد و موفقیت بیشتر این پایگاه خبری خواهیم بود.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی یکی از جامع‌ترین پایگاه‌های خبری است که در سطح دولت به انعکاس اخبار، رویداد و عملکرد وزارتخانه متبوع می‌پردازد.

به تصور من پیشنهاد خوبی است که تیمی از پایگاه خبری سالانه چند بار به مراکز استان‌ها اعزام شوند تا با تجاربی که دارند گزارش‌های مستند از عملکرد اداره های کل راه و شهرسازی در استان‌ها تهیه کنند.

تقی رضایی: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در اطلاع رسانی موفق بوده است

تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز درباره عملکرد پایگاه خبری نیز گفت: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با تلاش خبرنگاران و سردبیر خود در اطلاع رسانی عملکرد موفقی داشته است. انصافا پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در مقایسه با پایگاه‌های خبری دیگر وزارتخانه‌ها عملکرد موفقیت‌آمیزتری در نشر اخبار، رودیدادها، اطلاعات داشته و توانسته است  به خوبی عملکرد وزارت راه وشهر سازی را اطلاع رسانی کند.

محمدمهدی بلوردی: پایگاه خبری خلاء اطلاع رسانی در این وزارتخانه را پر کرده است

محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان درباره راه اندازی پایگاه خبری گفت: با راه‌اندازی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خلاء اطلاع‌رسانی را در این وزارتخانه پر شده است به طوری که ضمن اطلاع رسانی دقیق اخبار، رویدادها و عملکرد وزارت راه و شهرسازی می توان به صحت، دقت و سرعت تولید انتشار محتوا توسط پایگاه خبری اشاره کرد.

بهتر است هماهنگی برای  نشر بیشتر اخبار تولید شده در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در دیگر رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها به وجود بیاید تا مخاطبان بیشتری از اقدامات انجام شده در وزارتخانه و دیگر سازمان‌های تابع بهره‌مند شوند.

مهدی جعفری: اطلاع‌رسانی پایگاه خبری از اقدامات عمرانی در استان‌ها جامع و بسیار باارزش است

مهدی جعفری مدیرکل اداره راه و شهرسازی خراسان جنوبی درباره فعالیت ۳ ساله پایگاه خبری نیز گفت: بدون شک این رسانه در اطلاع‌رسانی و ارائه گزارشات جامع از شرایط اقدامات عمرانی در استان‌ها، سفر وزیر راه و شهرسازی و معاونان ایشان بسیار خوب عمل کرده و نتایج بسیار مثبت و مفیدی را به ارمغان آورده است.

 مجید شارقی: عملکرد پایگاه خبری در انتشار اخبار خوب ارزیابی می شود

مجید شارقی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی درباره پایگاه خبری گفت: با توجه به اینکه حدود یک سال است که در این سمت مشغول به کار شده‌ام عملکرد پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی را در انتشار اخبار خوب ارزیابی می کنم. پایگاه خبری وزارت راه و شهرسای تنها منبع کسب اخبار و اطلاعات تخصصی در وزارت راه شهرسازی است.

پیشنهاد می‌کنم پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به صورت فصلی عملکرد هر استان را مورد بررسی قرار داده  و اخبار، اطلاعات و آمار عملکرد استان‌ها به صورت مستندسازی شده و تحلیلی در پایگاه خبری خود برای انتشار در دسترس عموم قرار دهد.

حجت‌الله غلامی: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی منتشر کننده واقعیت‌ها است

حجت‌الله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان درباره راه اندازی پایگاه خبری گفت: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی انعکاس دهنده عملکرد تمامی واحدهای مختلف وزارت راه و شهرسازی است و با ارتباطی که خبرنگاران این پایگاه با مراکز مختلف دارند در عرصه اطلاع رسانی منتشر کننده واقعیت‌های انجام شده در وزارت راه و شهرسازی است.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی پوشش مناسبی به برنامه‌ها، اخبار و عملکرد وزارت راه و شهرسازی داشته و منبع قابل اتکا برای دیگر رسانه‌های دیداری و شنیداری و نوشتاری شده است، این پایگاه خبری با پیگیری برای دریافت اخبار و انتشار واقعیت‌ها، خوب توانسته است عملکرد وزارتخانه را به عنوان دستگاهی که در خط مقدم جهاد و خدمت رسانی تلاش می کند را در کمال دقت، صحت و سرعت منتشر کند.

این پایگاه خبری قطعا با توجه به عملکرد خوب و مناسبی که داشته، به مرجعی مطمئن برای دیگر رسانه ها تبدیل شده است. در حال حاضر پایگاه خبری ارتباط مناسبی با دیگر مراکز استانها دارد و مورد قبول بسیاری از دستگا‌ه‌های حاضر در مراکز استانها است.

عباس پورسلان: راه اندازی و عملکرد این پایگاه خبری مثبت ارزیابی می شود

عباس پورسلان مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: راه اندازی و عملکرد این پایگاه خبری در مجموعه وزارت راه مثبت ارزیابی می شود. این پایگاه خبری توانایی تولید اخبار صحیح و بدون دسته بندی‌های موجود که برخی از پایگاه های خبری و یا خبرگزاری‌ها دارند را بدور از جناح بندی ها و دعواهای موجود تولید کرده و بروی خروجی خود قرار دهد.

با توجه به اینکه پایگاه خبری در داخل مجموعه وزارت راه قرار دارد به منابع خبری خوب و موثقی دسترسی داشته و به عنوان یک پایگاه خبری قابل اتکا می تواند از ان استفاده کرد.

مسعود حق لطفی: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ناشناخته است

مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین درباره عملکرد پایگاه خبری گفت: متاسفانه با توجه به حجم اخبار تولید و تلاشی که خبرنگاران آن انجام می دهند متاسفانه پایگاه خبری عمومیت نداشته و شناخته شده نیست و کمتر دیده می شود. راه اندازی این پایگاه خبری یکی از اقدامات خوب وزارت راه و شهرسازی  برای شفاف سازی و گزارش عملکرد مجموعه های این وزارتخانه است.

به عقیده من باید فضای مناسبی برای ارتباط اعضای تحریریه این پایگاه خبری با مراکز استان ها فراهم شود تا عملکرد دیگر استان ها نیز به خوبی در این پایگاه خبری منتشر شود.

قاسم قاسمی: با راه‌اندازی پایگاه خبری روحیه خدمت رسانی افزایش یافت

قاسم قاسمی مدیرکل راه  شهرسازی چهار محال و بختیاری درباره فعالیت ۳ ساله پایگاه خبری نیز گفت: یکی از ثمرات راه اندازی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی افزایش روحیه خدمت رسانی در استان‌های مختلف به مردم بوده است.

این پایگاه خبری با تولید محتوا و گزارش موجب انعکاس سریع عملکرد و دسترسی وسیع مردم به اطلاعات و برنامه‌های در دست اقدام در وزرات راه و شهرسازی شده است.

قاسمی اضافه کرد: این انتشار آمار و خبر از عملکرد استان های مختلف موجب ایجاد فضای رقابتی و خدمت رسانی شده است. اصالت اخبار، رعایت اصول و فنون اطلاع رسانی حرفه ای در ویژگی خبرهای منتشره در پایگاه خبری وزارت راه است.

فرهاد فرزانه: پوشش خبری عملکرد وزارتخانه توسط پایگاه خبری چشمگیر است

فرهاد فرزانه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان درباره راه اندازی پایگاه خبری گفت: وزارت راه و شهرسازی یکی از پر کارترین وزارتخانه ها است و پوشش خبری عملکرد این وزارتخانه توسط پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی این اقدامات چشمگیر و قابل قبول است.

حجم بزرگی از کارهای عمرانی در کشور توسط وزارت راه و شهرسازی در بخش های مختلف شامل شهرسازی، راه سازی و مسکن در حال اجرا است و با طیف وسیعی از  مردم کشور در ارتباط است و پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در پوشش، تهیه خبر و تهیه گزارش از این اقدامات و عملکرد سازمان های مختلف موفق باشد و تاثیر چشمگیری در تولید محتوی و خبر داشته است.

محمدرضا نقصان محمدی: پایگاه خبری در امر اطلاع رسانی عملکرد وزارتخانه موفق بوده است

محمدرضا نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسای استان یزد درباره عملکرد پایگاه خبری گفت: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی توانسته است در انتشار اخبار اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی موفق عمل کند.

در جهانی زندگی می کنیم که پیرامون مارا انواع اطلاعات فرا گرفته است که این پدیده  به اشکال و روش‌های مختلف به مخاطب منتقل می گردد و این انتقال موجب خواهد شد تا با آگاه سازی افکار عمومی و روشنگری همراه با صداقت، جامعه به سمت افقی روشن هدایت شود.

در وزارت راه وشهرسازی این مهم کاملا درک شده است که با وجود حجم بالای وظایف و کارکردهای مختلف و وسیعی که این وزارتخانه عظیم دارد وجود یک مرکز متمرکز خبری مورد توجه قرارگرفته تا بتواند با دسته بندی و انتشار اخبار و فعالیت های گوناگون، این مجموعه را در حوزه های مختلف حمل و نقل، مسکن و شهرسازی، ساخت و احداث زیرساخت های حمل و نقل کشور وظایف، فعالیت ها و همچنین کارکردها ی خود را به افکار عمومی منتقل نماید.

غلامحسین شیری: راه اندازی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی قابل تقدیر است

غلامحسین شیری مدیرکل راه وشهرسازی استان هرمزگان درباره عملکرد پایگاه خبری گفت: راه اندازی پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی حرکت خوبی بوده و این اقدام قابل تقدیر است.

راه اندازی این پایگاه خبری موجب شده است که ارتباط خوبی با مدیران در تمامی استان ها برقرار شود و اقدامات و عملکرد سازمان های تابعه در استان ها اطلاع رسانی شود.

به اعتقاد من خبرهایی باید در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اطلاع رسانی شود که پرسش مردم نیز باشد و مردم نیز بتوانند از این پایگاه خبری بهره ببرند.

علیرضا مصطفی زاده: با راه اندازی پایگاه خبری شاهد تحولی بزرگ در انعکاس اخبار وزارتخانه بوده‌ایم

علیرضا مصطفی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی درباره فعالیت ۳ ساله پایگاه خبری نیز گفت: از زمانی که این پایگاه شکل گرفته است تحول اساسی در انعکاس اخبار وزارت راه و شهرسازی رخ داده است.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی می تواند در کنار مقام عالی وزارت و معاونین محترم ایشان و مدیران کل راه و شهرسازی استانها کمک شایانی در انعکاس اخبار مربوط به حوزه وزارت راه و شهرسازی داشته باشد./

نظر شما