شناسهٔ خبر: 84438 - سرویس وزارتی

با حضور معاون وزیر و دیگر اعضا

جلسه ستاد فرهنگی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جلسه ستاد فرهنگی وزارت راه و شهرسازی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این وزارتخانه و و دیگر اعضا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی صبح امروز با حضور اعضا در محل این وزارتخانه برگزار شد. در این جلسه که به ریاست نعمت الله ترکی، معاون توسعه مدیریت و منایع انسانی وزارت راه و شهرسازی و با حضور اعضای این شورا در ساختمان ستادی این وزارتخانه برگزار شد، پیش از بررسی موارد مورد نظر در دستور کار این جلسه، گزارشی درخصوص مصوبات نشست قبلی در ششم مردادماه ۹۹ ارائه و موارد مدنظر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ببینید|جلسه شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی

در ادامه این جلسه مواردی همچون برنامه‌های سوگواری در ایام محرم، هفته دولت، هفته دفاع مقدس، بررسی و اعلام نظر درخصوص طرح تکریم ایثارگران و دیگر برنامه های کلان فرهنگی وزارت راه و شهرسازی با حضور اعضا مورد بحث قرار گرفت.

در این جلسه نعمت الله ترکی با اشاره به اهمیت برنامه‌های پیش رو و مورد بحث در این نشست، در مورد ایام محرم بر اجرای هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری سالار شهیدان، بر رعایت کامل پروتکل‌های مدنظر ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در این مراسم تاکید و مباحث مربوط به برگزاری این ایام با حضور اعضا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.