شناسهٔ خبر: 84980 - سرویس استان‌ها

مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي خبر داد: 

٣٠ شهريورماه؛ آخرين مهلت ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی در استان خراسان رضوی

abak6-99.JPG مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي از تمديد مهلت ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی در استان خراسان رضوي تا ۳۰ شهريورماه خبر داد وگفت اين مهلت تمديد نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، قدرت اله ابك با اعلام اين خبر گفت: بر اساس اطلاعیه ای كه از سوي معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي ابلاغ شده است مهلت ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی در استان خراسان رضوي تا ساعت ۲۴ روز يكشنبه ۳۰ شهريورماه ۹۹ تمديد مي شود.

در این اطلاعیه آمده است: نظر به تمديد مهلت تكميل ثبت نام طرح اقدام ملي مسكن در چندين نوبت، متقاضيان محترم طرح اقدام ملي مسكن صرفا تا پايان ساعت ۲۴ روز يكشنبه ۳۰ شهريورماه ۹۹ فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملي مسكن نسبت به تكميل ثبت نام و بارگذاري مدارك مورد نياز جهت احراز شرايط اقدام نمايند. لازم به توضيح است كه به منظور تعيين تكليف وضعيت ثبت نام كليه متقاضيان و انجام مراحل اتصال متقاضيان به پروژه هاي شروع شده اين مهلت قابل تمديد نخواهد بود.

همچنین در این اطلاعیه تصریح شده است: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده متقاضيان ميتوانند صرفاً از طریق سامانه طرح اقدام ملی به نشانی tem.mrud.ir اقدام کنند.