شناسهٔ خبر: 85323 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد؛

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان در سوم و چهارم مهرماه

گلستان .راه و شهرسازی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد؛ آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، روزهای سوم و چهارم مهرماه سالجاری در دو نوبت صبح و عصر و با حضور بیش از ۵۱۱۷ نفر داوطلب، همزمان با سراسر کشور در استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان  اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی در رشته های عمران، معماری، تاسیسات برقی و مکانیکی، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک در روز های پنج شنبه و جمعه به تاریخ سوم و چهارم مهرماه برگزار می‌شود.

وی افزود؛ این آزمون در دو نوبت صبح و عصر با حضور بیش از ۵۱۱۷ هزار نفر داوطلب، همزمان با سراسر کشور در  گرگان - حوزه دانشگاه منابع طبیعی( واحد پردیس) واقع در میدان بسیج و موسسه عالی حکیم جرجانی واقع در ویلاشهر بلوار نیایش و شهرستان گنبد دانشگاه آزاد اسلامی واقع درکمربندی شهید صیاد شیرازی – خیابان آتش نشانی  از ساعت ۸ صبح  انجام می پذیرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن اعلام این خبر گفت‌: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی داوطلبین و کلیه افراد مرتبط، ضروری است کلیه متقاضیان نسبت به مطالعه دقیق دستورالعمل اجرائی آزمون و رهنمودهای اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک سه لایه معمولی در کل فرآیند آزمون اجباری است، به کلیه داوطلبان توصیه کرد؛ جهت رعایت بهداشت و با توجه به شرایط ویژه این آزمون نسبت به همراه داشتن زیرانداز یا محافظ مناسب به منظور قرار دادن کتب و جزوات بر روی آن و عدم تماس با زمین اقدام کنند.

محبوبی خاطر نشان کرد: مشابه آزمون شهریور ماه، امکان نگهداری وسایل و اشیا داوطلبان به صورت امانت وجود ندارد بنابراین از کلیه داوطلبین درخواست می شود از همراه آوردن تجهیزات غیرمجاز مانند تلفن همراه، ساعت هوشمند، تبلت و ... به داخل حوزه اکیداً خودداری کنند.

وی ضمن آرزوی توفیق برای کلیه داوطلبان اذعان داشت: با توجه به نقش تاثیرگذار مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در صنعت ساختمان، آزمون‌های ورود به حرفه به منظور ارزیابی توان علمی و حرفه‌ای ایشان از سوی دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی تهیه و تدوین می‌گردد و امید آن است که تمامی داوطلبان در قالب صلاحیت‌های طراحی، نظارت و اجرا با تعهد و تخصص در انجام رسالت خود کوشا و پرتوان باشند.