شناسهٔ خبر: 85945 - سرویس استان‌ها

معاون وزیر راه وشهرسازی:

در صورت نیاز برای اجرای طرح اقدام ملی، زمین‌های لازم تملک خواهد شد

مدیرعامل سازمان زمین و مسکن معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به شناسایی زمین برای اجرای طرح اقدام ملی در استان کردستان و وجود محدودیت اراضی گفت: درصورت نیاز استان می توانیم بحث تملک زمین را انجام بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان)، علی نبیان ظهر دوشنبه در جلسه شورای مسکن استان کردستان در محل استانداری گفت: برای اجرای طرح تولید و عرضه مسکن در سطح کشوری کلیه زمینها شناسایی شده و در اختیار مجریان پروژه قرار داده شده است. نبیان یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از مجریان این طرح هستند.

وی افزود: اضافه به بنیاد مسکن و ستاد اجرایی،زمین ها به صورت گروهی در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد تا خودشان پروانه بگیرند و تولید مسکن کنند.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن خاطرنشان کرد: در جایی نیز که نیاز باشد تعاونی های مسکن می توانند زمین های دولتی را از طریق شورای مسکن استان در اختیار گرفته و درراستای اجرای طرح اقدام ملی به تولید مسکن اقدام کنند.

نبیان با اشاره به انجام یکسری اقدامات مناسب در استان کردستان گفت: امیدوارم با حمایت های شخص استاندار محترم استان، معاونت محترم عمرانی و پیگیری های مدیرکل راه و شهرسازی دغدغه های موجود را به حداقل رسانده وبحث اقدام ملی را در سطح استان به صورت ویژه اجرا کنیم.